Szalagavató #1 - Zene

21:46 , , , 4 Hozzászólások


Az első és legfontosabb pont a szervezkedésben. Minden alapja és minden meghatározója.
Általában legalább két táncot engedélyez az iskola: a keringőt és az osztálytáncot. Az utóbbi a diákok döntésére van bízva, így közmegegyezéses alapon kell megszavazni a stílust, a koncepciót és a kivitelezést.
Alábbiakban összegyűjtök néhány ötletet, amire szerintem érdemes táncolni (felvonultatom a nagy kliséket és a kevésbé ismert dallamokat).


Keringő







*a mi gyönyörű, ám annál nehezebb zenénk :) *




Osztálytánc






Amit semmiképp se!


Retro pop. Félreérthető szöveg és botrányhősnő az énekes. Ruhát se találni ehhez a tánchoz... igaz, egyedi lesz.


Dubstep. Igazán hangulatos... főleg a nagyidnak.


Idegesítő számok.



Facebook:  Mail:  Ask.fm:  tumblr: Instagram:

4 megjegyzés:

  1. Nálunk nincs osztálytánc, hanem általában 2-3 tánc, az én időmben, (5 éve, öreg vagyok már) volt angol keringő, bécsi keringő, meg egy turmix, ami mindenféléből állt. Én bécsiztem, ha jól emlékszem 96-an táncoltunk.
    https://www.youtube.com/watch?v=syoYJTEqd5Y - meg is lehet nézni xD

    https://www.youtube.com/watch?v=XNvGghuoJUo
    https://www.youtube.com/watch?v=ce8HZ2keKwk
    Ezek pedig a zenék, amikre táncoltunk. Én nagyon szerettem, sajnáltam is, hogy vége volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk a "turmixot" keresztelték osztálytáncnak, csak hogy legyen valamilyen "kifinomult" neve :)
      96-an, egy parketten!? Minden elismerésem, mi 28-an nem tudunk egyszerre mozogni!
      *fellopakodom jutyúbra és megnézem a videót :D*

      Törlés
    2. Ó ezt úgy kell elképzelni, hogy voltunk ~120-an, és vegyesen táncoltunk. :) Mikor bekerültem egyetemre és mesélték az osztálytáncot, néztem csak, hogy miről van szó. :D Addig soha nem is hallottam róla. Szóval nem külön táncoltak az osztályok, hanem keveredve. :)

      Törlés
    3. ó, már értem :D nagyon tetszik a keringőtök! ismételten elismerésem, hogy ennyien együtt tudtatok működni! egyszerű, nagyszerű és a sportcsarnok... van ami Pesten sincs máshogy :D

      Törlés