Hangos Hétfő #34 - Singing in the shower

16:48 , , 0 Hozzászólások

A szokás nagy úr, már begépeltem, hogy "Music Monday #3?", mikor rá kellett néznem, melyik is jön szám szerint. Aztán valami fura volt... Mindegy, maradjunk a magyar verziónál, csak hosszú idő óta nehéz átállni.
Lényeg a lényeg, visszatértem. Még nem beszéltem erről, de többnyire sikeresen felvettem az óráimat, és elég lightos menetrendem lesz ebben a félévben. Kreditben viszont annál nehezebb. Majdcsak átvészelem az évet, remélem, nem fog a nagy szabadság és a sok freetime a fejembe szállni, és majd valahogy sikerül a vizsgaidőszakban visszaterelnem a gondolataim jól kivájt medrükbe. Ha nem baj, a napokban kicsit grafomán leszek: egyrészt nagyon sok órám marad el, abból a nem igazán sokból, amit felvettem, szóval nyakamba szakadt az itthoni nyugalom. Másrészt szégyellem a pofám, hogy még Tori is írt bejegyzést és én itt lustulok már egy ideje félmegoldásokkal és rövid irományokkal. Kicsit tényleg zavaros volt az elmúlt... fél év, de remélem, hamarosan helyrezökkenek és kikászálódom az érettségi-felvételi-egyetem Bermuda-háromszögéből. Ezt a metaforát már használtam, nem? Szóval csapjunk bele a lecsóba!


Mivel az órarendem sikerült úgy összeállítani, hogy csak csütörtökön kelljen hétkor kelnem (senki sem szeret korán órát tartani. kivéve egy profot.), ezért bőven van időm reggelente sorozatozni, alsóneműben táncikálni fogkefével a számban és énekelni a zuhany alatt. Tegnap össze is állítottam egy listát random netről lekalózkodott számokból, amit ma kipróbáltam - sikerült annyira felráznom magam, hogy délig kávé nélkül kibírtam. Majdnem. Szóval jöjjön a reggeli zuhany alatt éneklős top 10-em!


Mi más lehetne az első, mint ami direkt ehhez a reggeli dalolászáshoz íródott? Nem a legjobb szám, kicsit tinipop hangulata van, de kómás fejjel a párás tükröt törölgetve vizes hajat rázni rá... életérzés :D


Amikor beállok a zuhany alá csukott szemmel, majd egy idő után hunyorítva a káddal szemben lévő tükörre sandítok, igazán jól jön ez a szám. Motiváló, ritmusos, felrázó. Talán még kamufranciául is megtanulok emiatt :D Miután ez a szám lemegy, legszívesebben lenyomnék harminc fekvőt, de se fekvőzni nem tudok, se lélekjelenlétem nincs reggelente kiadós evés után.


Hamár a kamunyelvekről és az egyetemről beszélünk... Fel kell készítsem a jövő évek gólyáit, hogy az ELTE BTK táborában meg fogják taníttatni a táncot erre az igen magas stilisztikai értékkel bíró dalra. És a végén már nem is fogjátok bánni, mikor több százan ropjátok egyszerre éjfél és hajnal egy, DJ XY és Kis Grofó közt. Hozzá kell tennem, nekem a 2000-es évek román számai ugyanúgy hangzanak. Pl az Ozone Numa-numája kiköpött Arsenium Ruma-rumája :D Lényegtelen, táncoljunk egy jót ;)


Igazi hét- és napindító nóta a Bad dream. A szövege is felráz, pozitív, blah blah. Eddig futotta a kávéból.


Az indie pop műfaj megszállottjaként ezer és egyszer végighallgattam már ezt a számot, de képtelen vagyok megunni. Hát meg lehet unni?!


Magyarázat nem szükséges. Ennél egyértelműbben és klisésebben maximum a "Best day of my life" vagy a "Happy" kerülhetett volna fel a listára.


Újra felfedezett nagy-nagy kedvencem. Merül az aksim az agyamban.


Az idei GT himnusza a Lean On lett, ennek örömére ehhez is tanultunk táncot. Kevésbé jön át, mint a Rumadai, de ritmusos.


R 'n B all the way!


...és az utolsó, mert az acapella nem maradhat ki a reggelből! Remélem, megvolt a tíz dal, de nem vagyok semmiben sem biztos, mert már egy ideje nem számoltam :D


PS: Ha már mindenki előre tekintget, én hátra nézek, és megpróbálom felidézni az elmaradt listákra a júliusi és augusztusi pozitívumokat. A jövőre nézve azt tudom ígérni, hogy megpróbálok minél többet jelentkezni, hiszen lesz egy szabadnapom és kell majd valami kikapcsolódás. Könyvekről, sorozatokról és elvétve filmekről biztosan több szó lesz, valamint a Pilates Pénteket is szeretném feléleszteni. Szépségápolásról Natit kérdezzétek, jelenleg ő a guruja, de tőlem is láthattok remélem pár gyors, kevésbé profi véleményt. Köszönöm a megértéseteket s kitartásotokat :)

0 megjegyzés: