Málnaszuflé habbal -avagy kádélmények vol. 1

Igen, tudom, ma nincs szerda. Akkor mégis mit keres itt egy szépségposzt?
Megfogtatok. Körömfestegetés közben (ami nem mellesleg picit felbubisodott, ha már szépségcikkeknél tartunk) rájöttem, hogy a mai Pilates Péntekre tervezett alapokhoz idő, szótár és két megszáradtkörmű kéz kéne, és jelenleg egyikkel sem rendelkezem. Miért? Mert ma. Ma. Végre eljött a nap, hogy megnézzem az idei év egyik legjobb kiállítását. Melyiket, hol, mennyiért, meddig? Holnap beszámolok róla :)
Tehát most valami röviddel és egyszerűvel jelentkezem, meg amúgy is, tessék visszaolvasni az eddigi bejegyzéseket, amik úgy sokasodnak, mintha futószalagon gyártanánk őket ;)

Hogy jön mégis a málnás szuflé a fürdőkádhoz? Úgy, hogy sikerült összehoznom a legeslegpuhább és illatosabb összeállítást a fürdővizemben, amiben csücsülve kábé így éreztem magam:



Hogyan?!
Két egyszerű összetevővel:

1. Lush Butterball
2. I love... raspberry and blackberry

Lush Butterball

Sajnos nem tudtam saját képet készíteni, mert a labdát túl hosszú ideig tároltam a fürdőben és hát... a száradó ruha lecsöpögtette. Ezért a benne lévő vajdarabkák reakcióba léptek a vízzel és a golyó egyéb anyagaival, elkezdtek barnulni és... a labdából valami balatoni kecskeköröm szerű dolog lett :(

Összetevők: Sodium Bicarbonate , Citric Acid , Cocoa Butter (Theobroma cacao) , Synthetic Musk , Ylang Ylang Oil (Cananga odorata) , Fragrance

Ettől a kis (és viszonylag olcsó) golyócskától lett a fürdő olyan bársonyos és puha. Nem szeretek testápolót használni (pedig kéne, tudom..), csak a macera van vele: ragad, nem szívódik be, zsíros meg amúgy is.. Végre megtaláltam, ami helyettesítheti!:) Fél órát ültem a kádban és olyan selymesen és hidratáltan szálltam ki, hogy azt hittem, kicserélték a bőröm! Jó, nem lehet minden nap beülni egy fürdőbe és mégannyira se lehet minden napra beruházni egy Butterballba, de kéthavonta nagyon szívesen használnám ki ezt az eszméletlen kikapcsolódást és feltöltődést. 
HA. Nem pirosodna ki a bőröm. Nem tudok róla, hogy allergiás lennék bármelyik összetevőre, de gyanítom, hogy a kakaóvaj (ami sokaknál vált ki allergiás reakciót a bőrön) a ludas. Nem vagyok hajlamos kipirosodni, nem érzékeny a bőröm. De most sikerült. Könyökhajlatomnál, belül (, ahol egyébként legpuhább a bőröm) pici piros pöttyöcskék jelentek meg. Ugyan 20 percen belül elmúltak, de rendesen megijesztettek. 
forrás: tumblr.com
Gyanakodnom kellett volna már erre, mikor a régi Charity Potot (↑) kipróbáltam (szintén Lush). Beterveztem, hogy veszek egyet, támogassuk a jótékonyságot, amúgy is kell egy testápoló, meg minden. Ki is próbáltam kis helyen a kézfejemen. Nem történt semmi. Viszont az illata extrém kakaós volt. Nem csokis, kakaós. Az a tömény, számomra elviselhetetlen szag, ami olyan, mintha egy zsáknyi friss kakaóporba szagoltál volna bele és most fulladozol tőle/benne. Tehát nem vettem meg. Hazatértem boldogan egy American Cream balzsammal (lesz róla bejegyzés, nyugi :)). Tehát amire hazaértem (20-30 perc) azt vettem észre, hogy automatikusan dörgölöm a kézfejem. Nem gondoltam semmire, megmostam hideg vízzel. Csak nem maradt abba a viszketés. Ekkor jöttem rá: a Charity potot beszívta a bőröm és biztos az az. Több óráig viszketett, hol erősen, hol kevésbé. De nem gondoltam, hogy a kakaó, biztos van más összetevője, ami allergén. Már lassan fél éve használtam ugyanis az Enzymion arckrémet, aminek harmadik összetevője a kakaóvaj, és semmi bajom nem volt tőle (majd kifejtem ezt is :)). 

Szóval nem tudom, használjam-e még ezt a Butterballt: tény, hogy imádom, mert nagyon puhává és rugalmassá teszi a bőröm, de talán a kakaóvajat hanyagolnom kéne... (update: valamikor a közeljövőben posztolok hidratáló kakaóvajmentes fürdőbombákról :))

I love... raspberry & blackberry

(nézzétek el a félkész körmeim :))
Rózsaszín. Édes. Illatos. Habos. Kell ennél több?
Hasonlítanám a Treacle Moon és a Philosophy termékeihez, de nincs hozzá alapom. Csomagolásban nagyon hasonlít mindkettőre. Elgondolásban is (a Treacle Moon termékein közvetlenebb az "üzenet", a Philosophy-éin többféle). Viszont a Philosophy webshopos, Treacle Moon termékeket meg vadászni kell. Én még drogériákban nem láttam Mo-n, de barátnőmnek van. Biztos nem járok a titkos beszerzőhelyeken... (update: Tesco és Müller-üzletekben található, utóbbiban német felirattal és drágábban). Mindenesetre az I love... termékeit minden Douglas (döglesz :D) drogériában megtalálhatjátok :) 
Ez még a régi csomagolás, a sajátomat két éve kaptam karácsonyra (lehet, van az három is). Ha már magyarba is elért, ez a legújabb kiszerelés, így keressétek :) ↓

forrás
Igazából, mostanában nem szoktam sokat fürdőzni (melegben nem szeretek meg időm se volt), ezért fogyott csak ennyi belőle majdnem három év alatt. Mostanában már lábvízbe is ezt teszem, mert imádom: néhány csepp is édeskés illatot kölcsönöz a víznek!
Legközelebbi áldozatom egy mangós testpermet lesz a márkától (igen, jelenleg mangómániás vagyok, az illatokból is leginkább a gyümölcsöseket szeretem :)).

Összetevők: AQUA (WATER), SODIUM LAURETH SULFATE, SODIUM CHLORIDE, GLYCERIN, PARFUM (FRAGRANCE), COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCOL DISTEARATE, AMMONIUM LAURYL SULFATE, LAURETH-4, PEG-150 DISTEARATE, TRISODIUM SULFOSUCCINATE, BENZOPHENONE-4, DISODIUM EDTA, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, CITRIC ACID, TRIETHYLENE GLYCOL, BENZYL ALCOHOL, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM HYDROXIDE, PHOSPHORIC ACID, RUBUS FRUTICOSUS (BLACKBERRY) FRUIT EXTRACT, RUBUS IDAEUS (RASPBERRY) FRUIT EXTRACT, MAGNESIUM NITRATE, MAGNESIUM CHLORIDE, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, METHYLISOTHIAZOLINONE, HEXYLENE GLYCOL, RED 4 (CI 14700), RED 33 (CI 17200).

Tehát ha kikapcsolódni vágytok vagy stresszoldót kerestek, szánjatok magatokra egy fél órát, és merüljetek el a vajas, puha málnahabban! Valentin-nap előtt ideális, a párod is örülni fog a frissességednek! :)

Ti próbáltátok már ezeket a termékeket, márkákat?:) Mi a kedvencetek tőlük?

0 megjegyzés: