Díj, díj, díj! :)

22:15 , , , 7 Hozzászólások

Nagyon köszönjük a díjat Mollynak, örülünk, hogy olvasol bennünket!:)

Ennek a díjnak keretében meg kell osztanunk 11 dolgot magunkról, válaszolnunk kell ugyanennyi kérdésre és 11 bloggert jelölnünk kell, hogy válaszoljanak a mi kérdéseinkre :)

11 "random" dolog rólunk:

Blueberry:

1. Imádom a chilis csokit minden mennyiségben
2. Szemüveges vagyok, de kontaklencsét hordok
3. Mindig is akartam szülinapomra egy Pinata-csacsit, de nem ütném szét, hanem megtartanám ^^
4. Kegyetlenül kupis vagyok
5. Nagyon pici (alacsony) vagyok :P

6. Középiskolából ismerjük egymást :)

Reeka:

7. Szemüveges vagyok szintén, de csak nagyon ritkán használom :)
8. Kiskoromban megsirattam a kipukkadt lufikat, és még manapság is ilyen érzékeny vagyok
9. Mondhatni maximalista vagyok, ebbe beletartozik az is, hogy mindig a "legszebbet" veszem valamiből és nagyon nehezen rontok bele a "tökéletesbe" (sok szép füzetem áll üresen, ceruzák hegyezetlenül stb..)
10. Van egy hörcsögöm, aki már 6. generációs :)
11. Nagy tervem, hogy kitapétázom kedvenc filmjeim és sorozataim posztereivel a szobám :)


11 kérdés, amit feltettek nekünk:

1. Milyen a stílusod személyileg valamint zenei téren?

Reeka: Személyiségem visszahúzódó, érzékeny és félénk. Alapjáraton :D Barátaim körében jól elvagyok, kinyílok könnyen. Ha valaki bánt, süni leszek és szúrok, bárkit, bármikor, ha támad. Próbálok változni :) Amúgy pedig most azon az elven vagyok, hogy az igazság sokszor fáj, de még mindig a legegyenesebb út a problémák rendezésére :) Zenében mindenevő vagyok (kivéve electro) :)
Blueberry: Vidám, általában optimista emberkének tartom magam. Örök gyerek. És sokszor túlpörgök, amit nem mindenki értékel. Imádok szervezni. Zenei ízlés.. fúha. Jó kérdés. Vegyes. Minden stilusban kb. van kedvenc. De főként pop, és country.

2. Film, sorozat, köny vagy magazin? Esetleg milyen sorrendben?

Reeka: Sorozat, magazin-könyv-film. Most már sokadik éve, hogy rákattantam a sorozatokra. Nem tudok leállni. A második helyen egyenlően osztozik minden más élvezet :)
Blueberry: Könyv, sorozat, film, magazin.

3. Életed legviccesebb/legcikisebb pillanata?

Reeka: húúha. nem tudok egyre visszagondolni :D vannak olyan menő elszólásaim amin általában röhögünk 3-5 percig, ezek maradnak meg :) ilyesmi sztori, hogy megkérdezték tőlem, hogy mi németül a felvágott (4 évet tanultam németet) én meg fél perc kemény gondolkodás után rávágtam, hogy "szoszádzse", azon az alapon, hogy angolul sausages a kolbász, az egy felvágottféle, akkor németül is valami hasonló kell legyen, csak agresszívebben hangzik. :D Igazán emlékezetes eset nem jut eszembe :)
Blueberry: Megkérdeztem a sráctól, aki tetszett már 3 éve, hogy igaz-e a pletyka, hogy meleg. Mindezt akkor, amikor épp végre táncoltam vele... jó, ez belegondolva annyira nem ciki, de azért aznap este átgondolva a szituációt eléggé az volt (7.-es voltam).

4. Van testvéred?

Reeka: nope. 
Blueberry: Van két öcsém :)

5. Kedvenc sportod?

Reeka: Pilates, lovaglás (lóháton!) :)
Blueberry: Úszás, tánc :)

6. Ha bármilyen állat lehetnél mi lennél?

Reeka: Hörcsög. Alszik, eszik, dolgozik és elvan :D Vagy valamilyen madár, hogy repülhessek :) Esetleg farkas. Bármi. 
Blueberry: Delfin vagy kutya... de nem akarok állat lenni.

7. Szívesen lennél halhatatlan?

Reeka: Úgy igen, ha mások nem tudnának megölni, de ha én úgy döntök, szépen csendben elhalálozhatnék. Jó lenne "nagy mesélőnek" lenni, szeretnék sok mindent csinálni, amire egy élet talán nem is lesz elég, de a hosszú élettel sok szörnyűség és fájdalom is jár, amit viszont nem viselnék jól egy idő után.. Meg aztán. Nem szeretnék olyan lenni, mint Captain Jack Harkness :D bár az omniszexualitás menő :D
Blueberry: mm, ez egy elgondolkodtató kérdés. Igeeeen, de csak azzal a feltétellel, hogy ha úgy döntök, akkor meghalhatok. Ez elsőre ellentmondásosnak tűnhet. Nem lehet megölni, nem öregszem (ja, csak ha én választhatok kort magamnak), nem leszek beteg, de ha belefáradtam az életbe meghalhatok. De csak akkor.

8. Horror vs. romantika?

Reeka: Horror, mert jobbat lehet egyik-másikon nevetni, mint egy vígjátékon :D Bár manapság egyre kevesebb horrort nézek, de az elsősorban romantikus filmeket soha sem bírtam. Úgy elviselem, ha a fő szál/mondanivaló más, mint azt, hogy "ha nem szeretsz, hát én szeretlek"
Blueberry: Romantikus! Brrr, nem bírom a horrort :/

9. Konyhatündér vagy?

Reeka: hm. Nem mondanám magam annak. A létfenntartáshoz szükséges dolgokat el tudom készíteni, ha tojás és krumpli van itthon, nem halok éhen, de félek az égési sérülésektől (miután rácsaptam a vasalót a hüvelykujjamra, és lefröcskölt egy negyedserpenyőnyi olaj -nincsenek maradandó hegeim) és ezért csak teljes harci felszerelésben lépek konyhába (hosszúnadrág, kötény, nem műszálas felső, sütőkesztyű). Amúgy szeretek tésztát gyúrni, dagasztani meg cukrászkodni :)
Blueberry: Mit értünk ezalatt? Szoktam sütni-főzni meglehetősen jól. Kb. 11 éves korom óta. És konyhát takarítani is szoktam. Akkor azt hiszem ja, konyha tündér vagyok :D

10. Milyen telefonod van? Ha van.

Reeka: Sony Ericsson Xperia E
Blueberry: Samsung Galaxy mini 2

11. Milyen nevet szerettél volna magadnak?

Reeka: Elvagyok a nevemmel, köszönöm :D Régen az volt a bajom vele, hogy nem lehet becézni, mint pl Judit → Juditka, mert alapból "ka" a vége, de mára rájöttem, hogy semmi sem lehetetlen. Legvirtuózabb névváltozataim közt van a Rékuli, Rékusmókus és még sorolhatnám. Az emberi fantázia határtalan, de megbarátkoztam ezekkel is :) 
Blueberry: Tekintve, hogy újszülött voltam, azt se tudtam mik a lehetőségek. Valamiért nem kérdeztek meg... :D

11 blogger/blog, akiknek továbbadjuk ezt a díjat:

  1. #Team Typewriter
  2. Styleriginal 
  3. Cherchez la Femme
  4. Revorina critics
  5. Eco fair(y)
  6. Mosolyrecept
  7. Kira blogja
  8. Lolly Makeup&Beauty Blog
  9. A cup of my life
  10. One day in my high heels
  11. You need learning

11 kérdés hozzátok ↑ :

  1.  Jellemezd magad 5 szóval!: )
  2.  Mit tartasz életed eddigi legnagyobb fordulópontjának?
  3.  Mi a legnagyobb félelmed?
  4.  Ha egy nap (24 óra alatt) bármit megtehetnél minden következmény nélkül, mi lenne az/mik lennének azok?
  5.  Miért kezdtél el blogolni?
  6.  Melyik város(ok)ba utaznál el szívesen?
  7.  Melyik áll legközelebb hozzád: a nagyvárosi zsongás, a kisvárosi élet, vagy a falusi csend?
  8.  Mi a legfurcsább dolog amit valaha ettél? Miért?
  9.  Írd le három szóval, hogy képzeled el álmaid férjét! 
  10.  Volt valaha képzeletbeli barátod? :D
  11.  Hogy hívják (/hívták) a kedvenc plüss állatod? (ne tagadd, mindenkinek volt!:))

7 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a díjat, ki is fogom tenni, nagyon aranyos tőletek, hogy gondoltatok rám és a blogomra! :) ♥

    VálaszTörlés
  2. Köszi, hogy gondoltál rám :)
    ma már az én oldalamon is meg fog jelenni valószínűleg ! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, hogy kitettetek, de az oldalamon sajnos nem osztok meg ilyen dolgokat, viszont itt szívesen válaszolok! :)
    1: jószívű, kedves, őszinte, sértődékeny, szerethető
    2: Azt, hogy idén az egyetem helyett Ausztriában tanulok nyelvet.
    3: Utálom a pókokat, ha erre gondolsz. :D
    4: Következmények nélkül? Sejtelmem sincs, ezen még nem gondolkoztam.
    5: Mert mindig mindenről van véleményem, így a sorozat, film és zenei kritikás blog jó választásnak tűnt.
    6: Los Angeles, Buenos Aires, Szingapúr, Barcelona, Hawaii, Ibiza (Tudom, nem mind város.:D)
    7: Mindig falun éltem, most egy kisvárosban élek, de azt hiszem egy idő után nem bírnám a nagyvárost. Egy pár hónapig elmenne, de nem ezt szoktam meg.
    8: Nem ettem semmi izgit. :D
    9: Nem.
    10: Nem igazán volt kedvencem, nevük meg nem volt, de volt egy Füles figurám és egy Tigrisem, azokat szerettem a legjobban. :)
    Remélem kielégítő választ kaptatok! :P

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönjük! *.*

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük szépen, végre a mi posztunk is kikerült! :)
    http://ecofaires.blogspot.hu/2014/09/a-blog-elso-dija.html itt olvasható/hallható/szagolható (ja nem, az csak a párologtatóm :D)

    VálaszTörlés