Figyelemfelkeltő!

20:28 , , , , 0 Hozzászólások

Nos, a mai, utolsó nap az iskolában TRAGIKUS VOLT! Három napja betegeskedem (nagyjából), és ezidő alatt a saját nyomorom olyan szinten magam alá temetett, hogy nem csináltam igazából semmit. Aztán az elmúlt időben volt egy kis ez-meg-az, és ahogy öntudatra ébredt bennem a "blogger" (pedig ma szemeztem egy "I'm not a blogger" felsővel, de gondoltam... ugyan már, igen is az vagyok !) és rájöttem, hogy a szabadidőmmel egyenes arányosságban nőni fog a Tori-posztok száma.

(Kb így keresem a képeket én magam is.)

Nos, egy kis előzetes:

  • Jedi Academy - Az erő, ami kiskorom óta ural
  • Best anime couples- avagy shippingelés mesterfokon
  • Téli Túlélőszett (legjobb barátnőm keze általi karácsonyi ajándék !!!)
  • És tervezek egy olyan gamerszekció-félét is
Aki még nem hallotta volna, a Főnök (azaz Réka) adott egy interjút. Aki esetleg még nem olvasta, és szívesen rászánja az posztot megillető időt, az ITT megtalálja. ;)

~Kiegészítések az én szemszögemből:


    1. kérdés:

Nincs igazán hozzáfűznivalóm, ez a múlt és én a jelenben vagyok jelen.

    2. kérdés:

Szó szerint megvolt a közös hang! Azok az éneklések hazafelé. Sokan megnéztek minket, de életünkben először leküzdöttük a gátlásainkat. Ez a jó szokásunk szokássá vált az egész programozás idejére. Isten igazából, mikor beleolvastam a PPP-be, megcsillant a szemem és a részese akartam lenni valami újnak és ismeretlennek, amire lehetőséget kaptam Rékától.

     3. kérdés:

A blogvezetőnek illik fedezni a kis kezdőket. Az igazság az, hogy baromi lusta vagyok! Ha van ihlet, ötlet, akkor csak jönnek a sorok maguktól. Persze megvan a noszogatás, ha inaktív vagyok.

    4. kérdés:

Ugyan ki ne vágyna az elismerésre?! Az az egyik legnagyobb mozgatóerő, ami egy bloggert hajthat. Egy kis kulisszatitok: a Főnök odavan a kommentekért, mert a visszajelzést már mondhatni elismerésnek tekinti. Végül is, ha valaki arra fordít időt, hogy írjon (ha pozitív, ha negatív a vélemény), akkor is azt mutatja, hogy megmozgatta a bejegyzés és hozzá kellet tennie, meg kellet osztania a gondolatát velünk. Mellesleg baromi szégyenlős. (Bocsi Réka. SZERETLEKNEHARAGUDJ!! :$)

    5. kérdés:

A befektetett energia megtérül, nem száz százalékban, de megtérül. Itt gondolok a szorgalomra, ami talán magát Rékát testesíti meg, vagy épp fordítva ?!

    6. kérdés:

Réka hóbortjai, azok Réka hóbortjai.

    7. kérdés:

Ismét belebotlottam egy személyes témába. Level Réka-ízlés.
    
    8. kérdés:

Szükség lenne még néhány csapattársa! Remélem, lesz egy pár társunk, akikre lehet számítani és odateszik magukat!

És innen igazából egy kis ízelítő arról az emberről, aki kordában tartja a blogot (és engem).


Remélem, tudtam valami újjal szolgálni. Lent várom a kommenteket, ha van ötletetek, vagy szívesen olvasnátok valamit az én szemszögemből. Rékát zaklatni! Köszi, hogy olvastatok !!!

[ A poszt írásához közreműködtek :
Maroon 5 -Maps

 Fall out boy - Centuries


Taylor Swift - Shake it off



 És persze a remek alanyok! Köszönöm! ]

Facebook:  Mail:  Ask.fm:  tumblr: Instagram:

0 megjegyzés: