Színes szombat, ALIAS túl a szivárványon - Játszottam

16:56 , , , 0 Hozzászólások

Félreértés ne essék, nem fogok állást foglalni azon dologról, ami a napokban történt Amerikában. Ehelyett jövök egy kis játékkal, ami a szivárvány mindenki által kedvelt oldalát mutatja.

Robot Unicorn Attack

Sokak által jól ismert böngészős játék, aminek lényege abban áll, hogy három menet alatt minél több pontot érjünk el. (A baráti körrel is voltak és vannak is kis egymás közti versenyeink.) Az okostelefonok első nagy hullámában megjelent a telefonos verziója is. Az egynek még nagy mestere voltam, a kettővel már nem játszottam annyit.

Visszatérve a játékra, a pontokat kristálycsillagok törésével és tündérek felszedésével érhetünk el.


 Magának a játéknak több verziója is van, mint például a metál-verzió.


Nagyon szórakoztató, a zene fülbemászó. A ráfüggés eszméletlen KÖNNYŰ! Ajánlom mindenkinek, aki a fennmaradó negyed órájában suli, munka vagy esetleg találkozók előtt nem akar belekezdeni egy játékba vagy sorozatba, mert tudja, hogy előtte leragad.

A játékok linkjei:

A játék zenéje maga is kultikus

(Én anno majdnem az egész szöveget tudtam fejből!)

Végül de nem utolsó sorban, az egyik verzióból a kedvenc szakaszomat mutatnám meg egy képben!


~Tori, a hős útitárs tollából, az élet tengerén~

0 megjegyzés: