Szeptember végén

21:00 , , , 0 Hozzászólások

Divatposzt. Most kezdtem ezt a csodás találmányt: a polyvore-t. Nézzétek el nekem, még kezdő vagyok, de már régóta gondolkoztam ennek a posztnak a megírását. Végre megtaláltam a módját :)
Tehát íme néhány szeptember végi időjáráshoz igazított viselet :)

Blue as the autumn sky

Blue as the autumn sky by reeka86 featuring sleeveless shirts

Ezen az őszön rákaptam a kékre. Tengerészkék lakkom, nadrágom, ruhám is van :) Tavaly ugyanígy voltam a barnával, de ez a szín talán előnyösebb. 
A sötétkék (csak nyomásában/hímzésében) aztékmintás A-vonalú szoknyámat tavaly vettem kint, Bécsben, nem csoda, hogy a H&M-nél már nem találtam meg. Helyette kerestem egy hasonlót, amilyen nekem feketében van. A fehér blúzhoz hasonlót lassan egy éve keresek és nem találok. Ha tudjátok, hol lehet venni, szóljatok!:)
A cipőm konkrétan a cipőm. Imádom, mert bőr, elegáns, nem túl lapos, nem túl magas a sarka (bokám nem bírja, sajnos valami baj van vele). 
Nadrágom is van hasonló színben. Amúgy... ezek a posztok nem azon fognak alapulni, hogy mim van/mim nincs. Csak gondoltam "hazai pályával" indítok :)



Hello Fall
Hello Fall by reeka86 featuring denim jeans

Kezdetleges, első táblám.. Lesz még jobb is ;)
Bordó. Másik nagy kedvenc, igazi őszi szín. Sajnos nem sok ruhám pompázik hasonló árnyalatban. 
Ezeket azokra az időkre ajánlanám, amikor még 24 fok körül mozog a hőmérséklet (haha, jókor posztolom) vagy egy bőrdzsekivel magunkra lehet kapni picit hidegebben is.

Amit hordanék: Sál. Nadrág. Bakancs. Pulcsi. Haj, ha lenne ilyen hosszú :)

Back to school with H&M


H&M. Nem rajongok a márkáért, mert szinte minden termékük deszka vagy egybederekú modell lányokra tervezik. Nem sok mindenem származik innen, inkább a sálaikat szeretem. Ettől függetlenül tetszik a többi ruhájuk is, de nem tudom őket hordani.

Amit hordanék: TÁSKA. Kell. A nadrág sem rossz, szeretem a magas derekú fazonokat. A Never read the comments-pólót csak a személyes vonatkozása miatt venném fel :P


Back to school #2


Nagyon szeretem az Orsayt. Bár nem az én árkategóriám. A Stradiból és Pull and Bearből részben a drágaság, részben a H&M-nél ismertetett ok miatt nincs ruhám, bár csorog a nyálam utánuk :P

Amit hordanék is: London. Imádom. A barna kardigánhoz hasonlóm van is :) A sál alap. Ha tehetném, felvásárolnám a föld sálkészletét. 


Back to school #3


A Táskák a Bershkából a pólók az Etsy.com-ról származnak.

Bármi megtetszik, küldöm a linket :) Az a baj a Polyvore-ral, hogy nem a legfrissebb ruhák vannak rajta, így nem biztos, hogy még elérhető, amit látsz.
Ami az én stílusom ezekből: nagyon tetszik az a kék-barna vászontáska! *-*

Nektek mi tetszett a legjobban az összeállításokból?:) Inkább a sportos, a hétköznapi vagy az elegáns ruhákat kedvelitek?:)

0 megjegyzés: