2014 "csúcsai"

23:48 , , 0 Hozzászólások

Avagy ebben az évben szerzett élmények összegezve.



1. Assasins Creed Unity & Rogue


Nem vagyok hardcore gamer, mint Tori, de ez az egyik kedvenc játékom. Sajnos a Rogue nem jött ki PC-re, meg ha ki is jött volna, a kis gagyimnak már csillagmilliárdokra van az AC gépigényének alsó limitje... Szép álom, majd valakihez random beköltözöm, akinek megvan. Vive la France!

2. The Donut Library


Mi jobb történhet egy lánnyal, aki szeret olvasni, írni, édességeket tömni magába, minthogy megtalálja a TDL-t? Kijelenthetem, hogy az év felfedezése számomra ez a hely. Kóstoltátok már a különleges téli fánkokat?

3. Bastille, Ed Sheeran, Imagine Dragons, Of Monsters and Men

Az évem zenei alapanyagát nagyrészt ők szolgáltatták. Azt hiszem, már eleget ömlengtem róluk előzetesen, nem szaporítom a szót :)

4. American Horror Story - Freakshow és a bejelentés


Gondolom senkinek sem mondok újat azzal, hogy az AHS a várt színvonalat nyújtja immár negyedik éve.
Az sem nagy hír már, hogy Ryan Murphy bejelentette, hogy a sorozat minden évada összefügg. Wait. Még most sem tudom kiheverni, pedig *spoilers* Pepper történetét már hallhattuk, láthattuk. Nagyon kíváncsi vagyok, mint hoznak ki a cirkuszból és mi lesz a további évadokban (sajnos már Jessica Lange nélkül).

5. Green Tree Caffé - Pozsony


Nagyon kellemes kirándulás során nagyon kellemes hely. Még mindig fenntartom kérésem, hogy telepítsük át Budapestre a kávézót. Év kávézója cím biztos nyertese.

6. Ha maradnék (If I stay)


Sírósfilm. Idén nem jártam sokat moziban, szerintem csak a Demónát néztem ott. Kalózélet.
Nekem valahogy ez jobban átjött, mint a Csillagainkban a hiba. Nem tudom, miért, de de. Nem írtam róla, mert nem tudok mit. Biztosan újranézem 2015-ben!

7. The 12th Doctor


No captions needed. Just look at those eyebrows! Brilliant. Fantastic!

8. Velemér, Carnuntum

Nyaram egyik legjobb része. Mindenkinek ajánlom az Őrséget és a határ menti vidékeinket látogatásra :)

9. Selfie, The Flash, Forever


Az újonnan induló sorozatokból ez a három nyerte el tetszésem, azóta is naprakész vagyok belőlük.
A Selfie-t elkaszálták, pedig szerintem a korai adatokhoz képest nőtt a nézettsége, szeretettsége, támogatottsága. Könnyed kis sorozat, néha siratós, néha nevettető, néha levonjuk a tanulságot belőle. És egy ilyen cliffhanggerrel lezárni. Hozzák vissza!
A The Flash, mint képregény-adaptáció a CW-nek nagy sikert hozott. Nem kaszálják el, vagy csak én nem tudok róla. Nagyobb a nézettsége, mint a Supernatural 10. évadának, szóval lehetségesnek tartom, hogy annak kárára fogják ezt fejleszteni. Könnyed hősös mese, inkább fiataloknak szól, de természetesen a DC Comics rajongói is (korosztálytól független) szeretik.
Forever. Remélem, nagyon naggyon remélem, hogy megújítják a szerződést és behívják 2. évadra (és még sokra!). Kedvenc idén indult sorozatom, talán a kedvenc sorozataim kánonjába is belopta magát. Henry Morgan 200 éve érdekes, Adam és az "átok" (?) a másik nagyon izgalmas szál, na meg persze a folyamatos halálesetek és nyomozások. Egyet kérek: ne jöjjön össze Joval! *Réka oda és vissza van a Forevertől*

10. Pöttyök!

Idén a divatban pöttymánia volt. Én is beszereztem néhány retro darabot: fürdőruhát, ruhát, pólót. Na meg a blogot is "divatosan" öltöztettem :)

11. Sziget Fesztivál

Összességében nem tudok nyilatkozni, mert csak egy napot voltam kinn, de aaaaz nagyon jó volt :) A hangulat, a tömeg, az eső, a koncertek, a hangulat (igen, főleg a hangulat). Jövőre Florence and the Machine-ra ki szeretnék menni, jószerencse kísérjen :D

12. Saláták és öntetek!

Kis rágcsáló lettem: rákaptam az egészséges salikra és öntetekre (lásd instagramomon). Mediterrán saláták forever!

13. Programozás

Életem talán egyik legnagyobb kitekintése volt a 10 hetes Processing-tanfolyam. Nagyon sokat tanultam belőle, sok barátot szereztem, beleláthattam, milyen egy jó munkahelyi közeg. Nem utolsó sorban tényleg kitágult a perspektívám, szeretném magam komolyabban is belevetni a programozásba (természetesen csak szabadidőben).

14. Pretty Pointless Posts

Idén indult kis blogom, blogunk. Nagyon szeretném Nektek, olvasóknak megköszönni a nézettséget, az aktivitást! Szeretnék jövőre is minél többet írni és fejlődni!
Életemben ez egy nagy mérföldkő, úgy érzem. Sok bajom származott a blogból, de ugyanakkor nagyon sok jó is ért miatta. Komolyan gondolom a folytatását, ameddig igény van rá, ameddig olvassátok, írok.

Nektek melyek voltak 2014 "csúcsai"?:)


Facebook:  Mail:  Ask.fm:  tumblr: Instagram:

0 megjegyzés: