The best songs of 2014

16:30 , , 1 Hozzászólások


Igen, mi is klisések leszünk, és telepakoljuk a blogot ilyen visszatekintős maszlagokkal. Jöjjenek hát 2014 kedvenc zenéi!

Reeka:



Bastille-fan vagyok, így ki más kerülhetne rögtön a legelejére, mint régi-új imádatom tárgya?


Jó mondanivaló, aranyos lány, jó hanggal, ritmusos, fülbemászó- kell ennél több? Teljesen igaza van, kiállok a nőies idomok és a pozitív testkép kialakítása mellett! Az ember +10 kilóval is ugyanolyan értékes, mint az izomkolosszusok. Ugye, hogy ugye. 



Nem láttam a TFIOS-filmet, nem is tervezem megnézni. Mindennek ellenére, ez a szám megragadta a fülem, és belegyömöszölte refrénjét.


Ez a változat. Kell. Az eredeti szám sem rossz, de de.


Mert ez igenis az AC zenéje! Mondhat bárki bármit, én akkor sem fogom a Hunger Gameshez kötni. 


Ez. Klauval leesett az állunk. És sokkal de sokkal mélyebb így. (from: Selfie - 1x10).





Of Monsters and Men. Egész albumot letöltöttem, nagyon szeretem a folkos dallamaikat.


Igen, 2014-ben szinte teljesen az indie és a folk uralta nálam a zenei terepet :)


Ugyan én már Glambertként '13-ban is ezt dúdolgattam, hivatalosan idén jött ki a dal. 


Nem maradhat ki.



Legyen európai zene is a válogatóban: imádom ezt a számot! Csak ezért néztem az eurovíziót. Meg az alábbiért.




Friss, ropogós klipp. ID!


Lehet, még friss az élmény, azért kerülhetett ide. Minden estre, már egy ideje ezt dúdolgatom. Nem vagyok oda Taylorért, de ez és a Shake it off idén nekem nagyon "bejött", remélem, jövőre nem megy ki (haha). 



Nem utolsó sorban. Imádom. Fantastic, brilliant!


Tori:











Nektek melyek voltak kedvenc dalaitok 2014-ben?:)


Facebook:  Mail:  Ask.fm:  tumblr: Instagram:

1 megjegyzés:

  1. Sok zenét szerettem, de most 2 hónapja Hozier Take Me to Church című száma (meg úgy az egész album) a kedvencem. Link: https://www.youtube.com/watch?v=MYSVMgRr6pw

    VálaszTörlés