Szösszenet

15:13 , , 0 Hozzászólások

Gyoooors bejegyzés!

Szenteste óta eltűntem a blogszférából. Egy kis idő kellett a családdal? Nem, sajnos nem ez a fő indok...



Igen, szezonja van az OKTV-nek, aminek én nem tudom örülök-e. Mindenesetre kijöttek meghirdetett szakok (és még anno augusztusban a ponthatárok) is, miszerint legalább 402 pontot el kell érjek, hogy bejussak az ELTE BTK Szabadbölcsészetre, a támogatott ponthatár pedig valószínűleg a csillagos eget verdesi. Így valószínűleg két emeltre, és egy OKTV-re lenne szükségem még a közép nyelvvizsgám mellé, hogy tényleg nyeregben érezhessem magam.


Szerencsésen túléltem a karácsonyt... inkább túlettem. Ez az az időszak, amikor elkerülhetetlen a hízás. Valahogy minden ünnepünk ebben a három hónapban (nov-jan) van: névnapom, anyukám születésnapja, névnapja, Mikulás (csokiiiiiiii), karácsony, újév, születésnap. Ahány alkalom, annyi ünnepi ebéd és/vagy vacsora. Amint lesz időm, újra nekiállok pilatesezni.

Hobbit-maraton. Kihagyhatatlan volt még egyszer, összefoglalva megnézni, nemsokára a The battle of five armies is terítékre kerül (amint visszatér a piratebay :D).

Örömök! Panna és Dóri is megemlítette a PPP-t kedvenc blogjai közt:
Cherchez la Femme
Ecofair(y)

Ma feléledt a reményem. "Csajos" napot tartottunk barátnőmmel és megéheztünk. Azaz... én édességre vágytam mert ma még nem kaptam meg az ilyenkor szokásos cukoradagom. Épp a WestEndben slattyogtunk, mikor felsóhajtottam: "hát, igen, amikor még volt yogomore...". Barátosném is elkezdett ábrándokat szőni a legfinomabb mangós joghurtról, amit valaha ettünk:
"-Ha a Corvin plázában lennénk...
- Wait, what? Kivonultak az országból!
- Nem, a Corvinban még van yogomore! Nézzük meg a honlapját!
*facebook*
- Menjünk a Corvinba!"
Nem volt ott. A facebookjukat március óta nem frissítették. Én meg úúúúgy beleéltem magam! Ajánljatok kérlek nekem jó fagyizót/joghurtozót, mert hiányzik a mangóíz!

Apropó csajos nap! Szerzeményeimről jön poszt... hamarosan.

Színház. A Jézuska hozott két jegyet a Vígszínház Popfesztiváljára. A címéről először fel sem ismertem, hogy ez a Képzelt riport egy amerikai popfesztiválról adaptációja. Mert végülis, nem az. HA nem ismeri valaki a könyvet/darabot, akkor nem ajánlom. Néhány dal és jelenet van kiemelve a színműből, de a történet nem nagyon áll ebből össze avatatlan szemeknek. Sok filmrészlet és kulisszák mögötti jelenet lett bevágva, régi szereplők közül ketten énekelnek. Inkább emlékezés, mint önálló lábakon álló előadás.

Ja igen, az ígért szalagavatós poszt! Megkaptuk a képeket, de rólam szinte egy se készült. Most töltöttük le a videókat, azok nagyobb felbontásúak és jobb minőségűek mint a képek, szóval kiprintszkrínelem majd magam :)

Fent vagyok újonnan Molyon! Oldalsávban kint is van már a widget, lehet nyomon követni, mit mikor olvasok :)

A "Kedvelt a hónapban" widgetet "Kedvelt 2014-ben"-re módosítottam, ezzel is készülve az új évre :) Szemezgessetek bátran a régebbi bejegyzések közt!


Facebook:  Mail:  Ask.fm:  tumblr: Instagram:

0 megjegyzés: