Jono yogo... avagy megint le kell húznom egy helyet :(

"-Mit együnk, ha meleg van?
-Fagyit.
-Neeem, valami olyat, ami menőbb! Fagyasztott joghurtot! Már a Barátok köztben is az van!"

Egész télen joghurtoztam. Imádtam a yogomore-t. Képes voltam bejönni a WestEndbe suli után hulla fáradtan csak azért, hogy egyek egy közepes mangós joghurtot nutellával és bogyócskákkal... Persze, mire nyár lett és nem lett volna minden falat vége torokgyulladás, ki kellett vonuljanak az országból. :(
Mikor barátnőimmel találkozót beszéltünk meg és felmerült -az ugyancsak WestEndben nyílt- Jono yogo (vagy mi a lókaki) ötlete, megörültem.
"Hátha lesz olyan jó, mint a másik volt! Nyár van! Miért ne? Írok róla bejegyzést is!"
Ez rövid lesz- szomorú vagyok.

Azért azt meg kell hagyni az elgondolás jó. Csomó-csomó fagyasztott joghurt közül lehet tetszés szerint nyomogatni a fent látható kis bödönbe, amilyet és amennyit szeretnél. Aztán át sorolhatsz a feltétekhez, ahol gyümölcsök, öntetek és "mindenmijók" vannak, szintén kívánságod alapján megpakolhatod a kupackád. 
Aztán a kasszához érve ezt a tömény maszlagot lemérik, és az alapján fizetsz. 
Itt kezdődnek a bajok. Drága. Ennyi haszonból én külön yogo-házat építenék! 


A joghurt. Sajátomról tudok nyilatkozni. 
    • Csoki: javítsatok ki, ha tévedek, de élesztőíze volt. pont olyan, mint a nagymamám csokis kelt tésztáinak. 
    • Citrom-Lime: Se szaga (az hagyján, ne is legyen), se íze! semmi savanykás, semmi semmi. jég. azaz hideg valami, mert nem vízből volt, az tuti.
    • Bodza: csak ezért járnék ide. de egy idő után ez sem élvezhető... a többi íz közt kiemelkedően jó volt, magában megnézném, milyen lenne.
    • Mangó: Szívem összetört. Semmi sem pótolhatja immár lelkem egyetlen vágyát, a yogomore-os mangót :'(
    • Sárgadinnye feltét: szottyadt, fonnyadt, ízetlen üvegházi kaki.
Ennyit ezért kiadni egyszer elég volt. Csakis a társaság miatt érte meg. 
Lehet másnak ízlik, és csak én vagyok ilyen ínyenc, de egy otthoni gyümölcssalit olcsóbban összevágok és ízletesebb végeredményt kapok... 
Értékeljünk!

Hely: 7/10 ötletes lenne...
Hangulat: 5/10 zajos, kicsi, de az eladólány kedves :)
Ételek: 2,5/10 nem jövök vissza :(

Ajánljuk: Tehetősebbeknek, külföldieknek... nem igazán ajánlom. 

Még képek:





0 megjegyzés: