10 alkalmazás, ami nélkül nem tudunk élni

Mi kell a telefonra, hogy tényleg okosabb legyen, mint mi? Néhány jól szabott alkalmazás!
Most felsoroljuk azokat, melyek nélkül nem tudunk létezni!:)

1. Instagram





Barátok, sztárok, random emberek. Mindenki fent van rajta, jobbnál jobb képekkel. hesteg meg jolószveg mindenhol. Kövessetek minket!:)

2. Snapchat



Egy kép többet mond ezer szónál. Gyors, kifejező képeket lehet küldözgetni emberkéknek. Mindenki rá van kattanva, akinek jó a kamerája.. kár, hogy nekem nem az :D (ez a sorrend nem egyenesen arányos az alkalmazások kedveltségével. akkor valószínűleg a következő kerülne a lista tetejére, ez a pont pedig valahol az alján landolna).

3. Doctor Who: Legacy



Tudom, tudom, nagyon sokakat (senkit) nem érdekel. DE! Amióta ezt letöltöttem, nincs szükségem más játékra :D Mondjuk, kicsit lassan tölt be, ha van patch, de megéri :D Kedvenc játékom, és már van a facebookon is!:)

4. 8tracks



Imádom. Lejátszási listák, ahogy én szeretem :) Innen értesülök az új "trendekről", itt kapcsolok ki stb. Azért jó, mert ha nem ismert/instrumentális mixet választok mondjuk tanulás alá, nem tör rám a kényszer, hogy léptetgessem (főleg, hogy 4x lehet egy listán belül). Mobilnettel is tökéletesen fut, és egyszerűen... ahhwww. 

5. Womanlog



Nőből vagyok. Az agyam meg ennek az igazán fontos dolognak (khm. havibaj) megjegyzésében általában nincs a toppon. Praktikus, de mégsem a legjobb alkalmazás, azért na. Az ingyen verzió tele van reklámmal. A ciklust előrejelzi, oké. És mindenféle gizgazt (khm nem ezt akartam írni) is hozzáadhatok pl súly, hangulat, tünetek. Szipiszupi, 

6. Duolingo



Nagyon nagy kedvenc. Egyszerű, nagyszerű, ösztönző, jól felépített és szórakoztató. DE. (ó, igen, már megint kritizálok, eddig bírtam :D) Már tudom 4 nyelven, hogy a Férfi tejet iszik és nem tudom ragozni a létigét. Ez nem tetszik. Sok helyet foglal és csak angolul lehet magyaroknak tanulni. Oké, persze, ez egy "kis" nyelv, de mikor németre kéne fordítanom egy olyan mondatot, ami még angolul is komplikált, akkor belegondolok, hogy miért is csinálom ezt? Valamint. Ha nem vagy teljesen kezdő, ugorhatsz szinteket. Ez oké is, az angolt úgy, hogy 12 éve tanulom, nem fogom az alapról kezdeni. DE. Ha választékosabban beszélsz, mint a fejlesztő/fordító, könnyen veszthetsz életeket... És most szépen visszamegyek az előző pontokhoz és kiírom magamból a hétfői stresszt :D

7. QuizUp



Nagyon szerettem. Minden témában kipróbálhattam tudásom és nagyon sok sikerélményem volt ezzel kapcsolatban. Egyetlen hibája miatt töröltem: túl sokat foglalt. De. Lehet, hogy ismét feltelepítem, amint letörlöm a blogilates appot.

8. BpMenetrend


Nem lehet mozdulni se nélküle! Mondjuk, én még így is elkésem mindenhonnan :(

9. IMDb



Film- és sorozatfüggőként nem tudok meglenni nélküle. Látok egy filmet, rögtön rákeresek a címére.. Ugyanígy a színészeknél. Elengedhetetlen.

10. 2048



Ki ne tologatta volna a számokat a képernyőjén? Igen, én az arcokat tologattam és meglepően nagyobb sikerem volt a regenerációkkal, mint a kettő hatványaival. :)

Ti milyen alkalmazásokat használtok sűrűn (az alapból letelepítetteken pl. Facebookon kívül)? 

Mire vagytok mostanában rákattanva, és mi az, ami örök kedvenc?:)


8 megjegyzés:

  1. Nálam a tipikus "hipster" appok mennek: Instagram, Pinterest. A tumblr. túl sok adatfforgalmat generál.
    A Fb Messenger nélkül a kommunikációm megszűnne (pl a boltból kell vmi otthonra? --> olcsóbb egy fb üzenetet írni, mint telefonálni.)
    Az Index is nagyon jó telefonra, a társoldalak is benne vannak (Travelo, Dívány, Index2) Opera minit használok, mert a beépített böngészőm lehal egy kis munkától. :D
    Google Drive, mert hamarabb feltöltök wifin keresztül egy fájlt, mint ha az adatkábellel szórakoznék.
    Ó és zenehallgatásra Winampot használok, mert a Google Play nem mindig találja a telefonomon a zenét. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a tumblr appját én is sokat használom, és nem azért, mert olyan jó lenne, hanem mert annyi ideig tart amíg betölt egy-egy képet :P ezért gondoltam, hogy inkább kihagyom a listából :D
      Én Chrome-ot használok, de böhömnagy, és ahhoz képest eléggé rossz. valószínűleg letörlöm, mert csak foglalja a helyet.. a böngészőket csak alkalmanként használom, blogot csekkolni (a blogger már nem fér rá pici telefonomra) meg néha híreket nézni.
      Nekem valami gagyiságot letelepített a gugli, "Fényképek" néven és az töltögette mindig fel a fotóimat a felhőbe vagy az űrbe... mikor néhány fotót töröltem azzal a jelszóval, hogy "á, úgyis megvan a neten/gépen" kiderült, hogy nem töltötte igazán sehova és minden törölt kép eltűnt.
      nekem Sony Xperiám van, és hál' Istennek még a zenelejátszója működik (hamár más nem, pedig februári telefon) :)

      Törlés
    2. Nekem ZTE Blade III-mam van, a chrome alapból összeomlott rajta, de még a gagyi beépített böngésző is, így maradtam a fapados megoldásnál, falura parasztnak (haha) elmegy. De tényleg a legtöbbet a Messengert és az Instagramot használom. A fényképek nekem is rajta van, de valahogy sikerült kikapcsolni a szinkronizálást, ezért töltöm fel drive-ba, a bloghoz a képeket onnan veszem, plusz könnyű megosztani másokkal e-mail cím alapján.

      Törlés
  2. Szia! :)
    Nekem nincsen nagyon kedvencem, viszont az az alkalmazás, amit legtöbbször használok (minden nap), az a Köpönyeg. Én anélkül el sem indulok otthonról, hogy ne néztem volna meg, hogy milyen idő van/lesz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :)
      nekem a telefonomon IdőKép van, és én is sokszor csekkolom, de sajnos nem mindig mutatja pontosan azt, ami kint van :P kedvencem az alkalmazásban a "RealFeel" ami arra hivatott, hogy az "igazi" hőmérsékletet mutassa, amilyennek valójában érezzük a levegőt széllel, betonhővel együtt :)

      Törlés
    2. Én mindkettőt használom, mert mért ne. :D De az időkép mutat öltözetet is, az reggelente jó kiindulás. :D

      Törlés
  3. Tök jó válogatás! :-) az èn telefonomon van kèt fotóószerkesztő program ( pixlr, aviary) illetve játèkkènt 2 player reactor, amit szinten imádok :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      előző telefonom xperia mini volt, ami kábé akkora, mint egy igazolványtartó, ezért nem igazán tudtam rajta képeket szerkesztgetni :( mostmár van a gépemen picasa meg PS, szóval csak az instagrammal filterezgetek :)
      a player reactort nem ismerem, de utánanézek és amint valamit törlök a telóról, ki is próbálom! :)

      Törlés