333 kérdés tag #2

15:38 , 0 Hozzászólások

Az előző bejegyzés sikerén felbuzdulva még októberben szerettem volna megcsinálni a második felét a kérdéssornak :) Ami kicsit elszomorít, hogy nem találom a tag folytatását.. de ez majd a jövő problémája.


34. Pesszimiszta vagy optimista vagy?
Realista. Van egy speciális látásmódom, ami alapján sokan pesszimistának vagy szarkasztikusnak címkéznek, pedig nem vagyok az. Élvezem az életet a magam saját módján. Lehet, ez kívülről nem látszik. 
Alapkoncepcióm a két végkimenetelű esetekben, hogy a legrosszabbra számítok. Annál rosszabb nem történhet. Ha beigazolódik, számítottam rá, ha jobb lesz, akkor van okom az örömre.

35. Mi a legnagyobb félelmed? Fejtsd ki!

Félek, hogy mindenkit elvesztek, aki szeret és szeretem. Ők adnak erőt élni, még ha sokszor ezt nem is tudják. Ezt szerintem nem kell kifejtenem.

36. Jelentkeznél valóságshow-ba? Miért?

Nem nézek valóságshowkat, nem szeretem őket és nem is jelentkeznék szereplőnek. Vásári majmokként mutogatják az embereket, akik nincsenek olyan szinten, hogy felfogják, mit tesznek. Nekem ez nem kell, köszönöm, nem szeretnék népbutítás eszközévé válni.



37. Említs öt embert, aki fontos a számodra!

Édesanyám, édesapám. Nélkülük nem lennék. Nagymamám, aki már nincs köztünk. Talán őt szeretem legjobban a világon /vagy csak a nosztalgiától és hiánytól érzem így/. A maradék két hely kitöltésre vár: Férfi és Gyereke(i)m / legjobb barát(ok) személyében.

38. Tél vagy nyár?

Nem lehet köztes évszakot választani? Természetesen tél. A nyarat unblock nem szeretem, és még a legfinomabb fagy és a legkrémesebb jegeskávé sem tudja megédesíteni számomra. Mit szeretek a télben? Rövid összefoglaló itt.

39. Vallásos vagy?

Igen, református vagyok. Meg vagyok keresztelve, konfirmáltam és jártam/járok ifibe is néha. A hitemet és vallásomat szerintem egyedi módon élem meg.

40. Egyenes vagy göndör haj?

Mindig az kell az embernek, ami nincs: szeretem a göndör hajat (az írvörös haj göndören gyönyörű). Nekem sajnos a kis hullám sem áll meg a hajamban, akármennyi lakkot fújok is rá... bánatomra.

41. Van párod? Ha igen, meséld el hogyan jöttetek össze!

Nincs, de jelenleg elvagyok egyedül is. Persze, vannak olyan hormontelített napjaim (heteim), mikor összegömbölyödve sírom ki lelkem azon, hogy mi a baj velem. Amúgy már elfogadtam az "egyedüllétet", mert aki nem tud a saját lábán megállni, egy kapcsolatban magával ránthatja a másikat is. Nem éri meg siránkozni azon, ami nincs.

42. Mi volt életed eddigi legromantikusabb pillanata?

Nutella. Én. Kakaó. Reggel. White Collar. Nem is kell többet mondanom.

43. Szereted a sportot?

Mozogni... Nem az én kenyerem. Nem szeretek kifáradni és izzadni. Mégis, vannak szívesen művelt sportágaim: tánc, lovaglás, pilates.

44. Írj 20 nem általános tényt magadról!

1. Szeretem a magyaros ételeket, a magyar konyha a kedvencem. Minél több a fűszer és az íz, annál jobb!
2. Szeretem a számítógépes játékokat, de nem nevezném magam Gamernek, mert nincs meg hozzá az időm, a felszerelésem (gépem gagyi) és a kedvelt játékok (zöme) sem.
3. Jelenleg november 6-át várom a legjobban, mert jön vissza a White Collar utolsó évadával. Kiugrom a bőrömből!
4. Nem szeretem a sushit.
5. Most kezdtem egy mangába, pedig azt hittem, 9 éves korom után már nem leszek függő... Khm.
6. Még nem csókolóztam. Huppsz.
7. Egy óriási zöld plüssbéka hátsóján tudok a legjobban aludni (édes ágyikóm... :) ).
8. Imádom a benzin, körömlakk, körömlakklemosó, technokol illatát! Nem vagyok szipus :)
10. A sötétben, főleg éjfél körül nem merek a tükrökbe nézni. Általános iskolában azt mondogatták, ha belenézek éjfélkor a tükörbe, megálmodom a halálom. Tudom, hogy hülyeség, de azóta megmaradt szokásnak.
11. Nem eszem McDonaldsban már másfél éve. Erre iszonyú büszke vagyok :) /oké, ittam egy tejshaket vészhelyzetben/
12. Apropó Meki. Életemben 6 éves korom óta (amikor is megettem 12 palacsintát egymás után...) kétszer hánytam, mindkétszer mekis kajától.
13. 10-12 évesen csak rapet, hiphopot és r'n'b-t hallgattam. Gengszter voltam :D
14. Nagyon sokáig szerettem volna divattervező lenni. Van egy rakás füzetem tele vázlatokkal.
15. Mikor kicsi voltam, szerettem hülye neveket adni a dolgoknak. Hörcsögöm azóta is Piri Buru névre hallgat, de a bárnőimet is lazán átneveztem :D
16. Nagyon gyenge a bokám. Naponta kibicsaklik, de állítólag az ízületeim "rendben vannak".
17. Nem bírom a vért. Mármint nem leszek rosszul tőle, ha nem előttem vérzik el valaki, de a sérülésektől félek.
18. Félek a fájdalomtól.
19. A virágokkal nem jövök ki jól. Mindig elfelejtkezem róluk.
20. Van egy polcom tele mütyürökkel. Oda vagyok a kicsi, aranyos, különleges dolgokért :)

45. Melyik országba jutnál el szívesen?

Szívem szerint bejárnám a világot. Bár inkább a hidegebb vidékeket kedvelem, nem bírom a hőséget. A trópusi övben fekvő országokon kívül tehát mindenhova :)

46. Sorolj fel 10 jó tulajdongásod! +1et a neved kezdőbetűjével!

Tényleg? Mint a pszichológusnál... Ez most pont jól jön.

1. Meghallgató. (bárkinek bármikor a lelki szemetesládája vagyok)
2. Tájékozott. (mindig utánanézek a dolgoknak, mindenkivel tudok közös témát találni)
3. Művelt.
4. Nagy a lexikális tudásom. (basszus, csak a tudásomról tudok elismerően nyilatkozni?)
5. Hűséges.
6. Maximalista.
7. Érdeklődő.
8. Őszinte. (ez jó tulajdonság?)
9. Takarékos.
10. Kiállok az elveimért, és szeretteimért. (ha valaha is megvédtelek, fontos vagy/voltál nekem)
10 +1. Racionális.

47. Sorolj fel 10 rossz tulajdonságod! +1et a neved kezdőbetűjével!

Na ez már könnyebb lesz :D

1. Kritikus.
2. Szarkasztikus.
3. Örök késő.
4. Érzelmileg gyenge/instabil.
5. Forrófejű
6. Meggondolatlan
7. Fecsegő
8. Megfelelni vágyó
9. Őszinte-szókimondó.
10. Makacs
10 +1. Rendetlen.

48. Mennyire jellemző rád a neved?

Nevem jelentése: víz, patak vagy tiszta úrnő.
A vizet szeretem. Úrnő? Már megkaptam, hogy arisztokratikus vagyok, pedig nem hiszem magam annak. Az tény, hogy a régebbi értékrendek szerint élek, pl.: nem kérek fel férfit táncolni, nem udvarolok férfiaknak. Talán a műveltség is utalhat úrnői mivoltomra :P

49. Hisztizel, ha meglátsz egy pókot a falon?

Először ugrom egyet, hang nélkül. Aztán normális hangon megkérek valakit, hogy távolítsa el. Ha egyedül vagyok, lecsapom valamivel.

50. Szoktál "bolhából elefántot csinálni"?

Szokásom túlgondolni a dolgokat. Szoktam. Mondjuk.

51. Gondolkoztál már öngyilkosságon, illetve öncsonkításon?

Nem. Az, hogy fájdalmat okozok magamnak és szeretteimnek nem megoldás. Ez a gyávaság egyik legszörnyűbb kinyilatkoztatása. Másodsorban félek a fájdalomtól.

52. Mik borítanak ki téged?

Ez nem ilyen egyszerű. Szituációk, emberek, saját magam.

53. Számodra fontos embereket vesztettél el?

Igen. Nem tudom, melyik a fájdalmasabb: ha valamelyik szeretted meghal, vagy ha egy szeretted elszakítja magát tőled. Mindkettő mély sebet hagy, szívem már kész Grand Canyon.

54. Kedvenc csoki?

Milka. Bármelyik.

55. Kedvenc meséid?

Szépség és a szörnyeteg, Kis hableány, Micimackó.

56. Rossz embernek tartod magad?

Próbálok jó és jobb lenni. Egyébként átlagosnak tartom magam "romlottságomban".

57. Szüleiddel milyen viszonyban vagy?

Anyukámmal szerintem jól megvagyunk. Néha panaszkodom rá. Néha veszekszünk. De jól megvagyunk.
Apukámmal sosem éreztem, hogy közel lennénk egymáshoz.

58. Szeretsz iskolába járni?

Szeretek bejárni, meg hazajönni is, csak bent lenni nem :D Amúgy semmi bajom az iskolával. Azaz túl sok bajom van, de ezeken nem lehet változtatni.

59. Mit gondolsz a nyitott kapcsolatokról?

Nem jók. Most vagy együtt vagytok, vagy nem. Általában ezeket a "kapcsolatokat" valamilyen érdek tartja össze. Például: a gyerek családban nőjön fel, közös háztartás olcsóbb, megszokás.

60. Milyen nyelveken szeretnél megtanulni?

Angolul akár anyanyelvi szinten. Szeretnék talán spanyolul még nyögdécselni. Eszperantó is cél, de csak az egzotikussága miatt :D

61. Voltál már tengerparton?

9 évesen, Horvátországban.

62. Szoktál alkoholt fogyasztani?

Egyáltalán nem. Nem szeretem az alkohol ízét és szagát. Sört egyáltalán nem. Borból a vörös és a rozé marja a torkom, ezért max fehéret iszom. Pezsgőből is csak mentest, de a gyerekpezsgő az én igazi szerelmem. Pálinkát Székelyföldön kellett inni, de nem vagyok rajongója. Vodka narancsba kóstoltam még, de nem az én stílusom az ivás. Tudom, ez nem jelenti, hogy az ember alkoholista.
Valahogy viszont nem szeretem. Én tiszteletben tartom, ha valaki legurít alapozásnak egy-egy felest, de akkor ők is tartsák tiszteletben, hogy én nem szeretem (a spenótot sem erőltetik belém!). Ezzel általában gond van.

63. Szereted a körmöd festeni, amennyiben lány vagy? Esetleg műköröm?

A műkörmöket nem szeretem. A gél lakkok szépek, de nem tetetnék magamra.
Körmöt festeni szeretek (már csak az illatért is!), de nem szoktam sűrűn.

64. Régen, myvip vagy iwiw volt a kedvenced?

Egyik sem... Iwiwen lógtam többet.

65. Voltál már plátóian szerelmes?

Öhm. Nekem nem azt jelenti a plátói szerelem, hogy tetszik egy sztár.
Természetesen, tetszettek menő énekesek/színészek (Joe Jonas fú, be lehettem lőve nutellával rendesen!, Adam Lambert khm). Most is sármosnak tartok sok színészt és zenészt, de ez messze van a szerelemtől :)

66. Szeretsz buliba járni? Vagy koncertekre?

Koncertekre igen, bulikba egyáltalán nem. Nem szeretem a füstöt, hangos (de nem élő) zenét, heringpartyt, embereket egymáson és az alkoholt sem. A koncertek mások :)

Ha megtalálom a folytatását a tagnek, tovább is írom :)

0 megjegyzés: