Cukormázas Csütörtök

23:59 , 0 Hozzászólások

Avagy olvadozásaim és fel nem tett kérdésekre adott kéretlen válaszok.


Emlékeztek még? Néhány héttel ezelőtt eltűntem a klaviatúra mögül, de hagytam hátra egy kérdőívet. 
Összesen 29 válasz érkezett eddig, és mivel már lassan egy hete nem küldtetek be többet, ezért gondoltam, itt az ideje kiértékelni. Azaz... valójában csak reflektálni szeretnék a válaszaitokra. Meg a saját kérdéseimre. Nem utolsó sorban szeretnék kitörő örömömnek is hangot adni. 

A kérdőívet továbbra is nyitva tartom, ha eddig nem tettétek volna, bármikor ki lehet tölteni, ha kedvetek/időtök van :)
Gyorsan legyünk túl a szociológián. 
Összességében úgy látom, leginkább a 10-24 év köztiek olvasnak. Nagyon kevés az adatom, szóval nem vonok le messzemenő következtetéseket.
Egyetlen férfi töltötte ki az űrlapot, aki udvariasan közölte, hogy akkor látogat el a blogra, ha "kanos" és szeretne kocsmázni velünk. 
Legtöbben facebookon találtatok ránk, nem is csodálom :D

Tetszik a blog kinézete?

Nekem igen. Egy hibáját emelném ki: sokszor nagyon világos. Zavaró néha az alcímeket olvasni meg a címkék és linkek is belevesznek a fehérbe. Szívem szerint a kis szívecskéket is kivenném oldalról... Amit nem szeretek, az az oldalsáv zűrös elrendezése. Jó, ez már nem a dizájn baja, hanem az én hibám. Mindenféle összefogásban részt veszek, díjat kapok, érdekes képet látok... és kiteszem. 

Kulisszatitok: Hogyan esett választásunk erre a dizájnra? Még anno induláskor, akik már velünk voltak (ki volt velünk augusztusban?) tudják, hogy egy "lovebird" dizájnunk volt az első. Már kezdtem a kis bannereket gyártani és írtam az első posztot (The Donut Library), mikor beütött a krach. Első társírónőm kilépett. Nem is ismerhettétek, bejegyzése nem volt fent, talán regisztrált bloggerre, de azóta elnyelte a Kharübdisz. Az ő kívánsága volt a sötétkék-farmerkék téma, ami nekem igazából nem tetszett. Aztán toboroztam magam mellé három embert... kik közül Blueberry bizonyult aktívnak. Szóval vele beszélgettünk a témaváltáson. "Nekem mindegy, csak valami kék legyen!" -mondta nagy keresgélésem közepette. Így már kissé szűkült a kör. Amikor pedig megláttam ezt a témát (vagyis egy részletét), tudtam, hogy ez kell nekünk. Szerelem volt... második látásra. Miért pöttyös? Mert divat.? Nem... Mert pointless. Jó, tudom az értelmét a szónak, és azzal is tisztában vagyok, hogy ezt a mintát 'polka dotnak' hívják. Mégis. Pretty. Pointless. 


Ahogy láttam, nektek is igazán tetszik, aminek nagyon örülök! :) Minden kedves szót nagyon szépen köszönök!:)
Úgy gondolom, hogy írni magamért ÉS Értetek írok, a kinézet viszont csakis miattatok van. Irkálni tudnék itthon is egy kis füzetkébe, amiből a kifotózott lapokat megosztanám facebookon, de szeretnék Nektek örömet okozni egy szép, tiszta dizájnnal. 

Akinek nem tetszett, azzal indokolta, hogy nem télies vagy kislányos, gyerekes. 
A téliességet nem tudom, mi fejezhetné ki jobban, mint a világoskék "fagyos" háttér és a kis fehér pöttyök "hópelyhek"... Lássátok, én kedvetekre szeretnék tenni, rajzolgattam nektek egy ünnepi fejlécet (egy magyar kettessel fizettem érte, de ugyan, kit érdekel Vogelweide?)
Kislányos? Babyblue. Ez igaz. Sajnálom, hogy nem tetszik. Tori véleménye itt olvasható.
Valaki még említette, hogy nincs fejléc (de így is jó)... hát már van fejléc :)

Szerinted kellene időszakonként kinézetet változtatni?

Szerintem ha egy blog kinézete annyira markáns és egyedi, hogy szinte már védjegyévé vált, nem szükséges változtatni a dizájnon. Természetesen a PPP neve még nem fonódott össze a kék-fehér pöttyökkel, szerintem nem is fog. Maximum a pöttyökkel fog az oldal szoros barátságot kötni, mert mintát nem váltok, az biztos. Szívügyeim lettek a pöttyök. Változtatni? Egyelőre tervezek, mert nem érzem úgy, hogy megtaláltam volna a tökéletes témát. Egyre több sutasága kerül felszínre idővel. Talán egyszer elhatározom, hogy dizájnkészítő lánykákhoz fordulok... Féljetek! ;)

Egyetlen híján egyenlő lett két válaszban a szavazatok száma. 13-an változtatnátok évszakonként a témát, 12-en pedig állandósítanátok ezt a kinézetet. 
Erre csak annyit mondok: *Coming soon*


Legtöbben akkor néztek fel az oldalra, ha van új bejegyzés. Szerintem ezt nem kell túlragozni. Örülök, hogy sokan olyanok is megválaszolták a kérdéssorom, akik most (akkor) jártak itt először :)

Nagyon örülök továbbá, hogy sokan olvastatok (és olvastok) vissza régebbi bejegyzéseket!:)
Köszönöm, hogy kommenteltek, azt is megértem, ha nem. Manapság én is csak gyorsan félálomban tudok átszaladni követett bloggereim posztjain, szóval együtt érzek veletek.

*itt fejeltem le a billentyűzetet és aludtam el*

Sokan jelöltétek a "Követsz-e minket valahol?"-kérdésnél, hogy azt sem tudtátok, hogy erre lehetőség van. Ezért igyekszem a legtöbb bejegyzés aljára odabiggyeszteni a kis szocmédia-ikonokat :)

Mit várhatsz tőlem...?

  Facebookon: a legfrissebb bejegyzéseket szinte rögtön közzéteszem. Próbálkozom a közönség megszólításával, de eddig még nem igazán értem el sikereket. Képek meg értelmetlen dolgok bármikor megjelenhetnek :)

 Emailben: Bármi kérdésetek van, szívesen várom! Készségesen, (lehetőleg) barátságosan minden levélre válaszolok. Tanácsot bármikor adok, segítek, különleges kéréseket is teljesítek (haha, a bloggal kapcsolatban csak).

 Ask.fm-en: Minden kérdésre válaszolok. Őszintén.

 Tumblr-en: Káoszra, mentaszínre, művtörire, nekem tetsző képekre és random agymenésekre hangulatváltozással megspékelve :)

 Instagramon: Próbálok aktív lenni. Amúgy életem kis részleteit osztogatom megfelé. Jelenleg egy káosz.

Milyen közösségi tevékenységet szeretnétek a blogon látni?


KÉRDŐÍVEKET . Ezmegmiez. Lánykáim, tudom, hogy most itt a szezonja a kérdőíveknek, de annyit se erőm se indíttatásom összeállítani, hogy minden hónapra legyen. Báááár... Most kaptam a hírt, hogy továbbjutottam nyelvtan OKTV-n... Segíthettek :)
Vendégposztokat, úgy általában. Az a baj skacok, hogy ehhez nem csak én kellek. A vendégposztokat nem tudom én írni, vállalkozókat esetleg kereshetek (ahogy már meg is tettem). Valaki? :D
Kérdezz-felelek videót vagy posztot. Ismét mondom: kérdezzetek, mert magamat kérdezgetni nem tudom!
Blogtalálkozót. Ígérem, lesz, de még eléggé el vagyok havazva. Nyáron?:)
Versenyeket nem fogok szerintem kiírni... Blogvásárt 18. életévem betöltése után bármikor, szívesen :)
Közös kocsmázást... Nem ismersz engem :D

ilyen vagyok alkohol nélkül. 
Érdekes, érdekes. Mindenki a Könyv Keddet szereti, pedig ott csak két bejegyzés van :D Talán írnom kéne egy (sok) könyvről? Sajnos még mindig nincs időm. Szívesen tárgyalom nektek Gombrich-tól A művészet történetét vagy a (Pázmány-Permai) Látás és ábrázolást.

Örülök, hogy szeretitek a sorozatos szösszeneteimet, a pilateses ökörségeimet és a zenéket is :) Lényegében mindent szerettek a blogon, aminek nagyon örülök :)

Miből látnál még többet a blogon?


Fej-fej mellett: személyes életkémből, sorozatokból, könyvekből. A csináld magad ötleteken még agyalok :) Szeretnék minél többet hozni Nektek, de időm nincs ezeket elkészíteni, kipróbálni. Megpróbálom...

Egyedinek tartod a blogot? Mit tartasz erősségeinek?

Én személy szerint nem tartom egyedinek saját piciny blogom. Minden téma, ami itt megtalálható máshol is fellelhető. Igaz, nem egy helyen. Soha nem volt a bloggal célom az egyediség. Tudom, hogy nagyon nehéz újat mutatni.
Mit tartok a blog erősségeinek? A "minden egy helyen" tematikát. A "cuki" dizájnt. Hogy őszinte vagyok és nem kertelek. Soha nem voltam se magabiztos, se blogobiztos. Na, de ezen segítettek a beérkezett válaszok :)

Mit tartotok Ti a blogról? (remélem, nem baj, ha idézek)

"Egyedinek tartom, az, ahogy fogalmaztok, ahogy összerakjátok a mondatokat könnyen emészthetővé tesz minden általatok megosztott bejegyzést."

"Nem mondom, hogy egyedi, mert láttam már ehhez hasonlókat. AZONBAN, van egy nagyon nagy erősségetek. Összetartotok, jóban vagytok. Sok szerkesztőségnél ez sajnos nincs meg."

"Közvetlen, barátságos stílust. Ahogy ide kattintottam rögtön érdekelt, mintha egy családba jönnék, a bloggerek nagyon édesek, és segítőkészek.:)"

"Nem tucatblog és például rengeteg olyan számomra különleges helyről olvastam, amit mindenképpen ki szeretnék próbálni. Szeretem az írásstílust is :)"

"Végre egy blog, ahol minden megvan, amit eddig kerestem. Könyvek, sorozatok, filmek és tömérdek mennyiségű szarkazmus."

"Igen, egyedi. Tetszik hogy éretten szemléled a világot és fel is mered vállalni az esetlegesen eltérő gondolataidat. Jól írsz és humoros vagy."


"Igazából ilyen blog több tucat van a világon és mind abból próbál megélni, miszerint az internet nem tévé. Nem csak egy dolgot tudsz követni, hanem többet. Amennyit akarsz. Az efféle blogok szerintem csupán az unatkozó, és véletlen idetévedő embereknek van. Vagy az olyanokra akik hirtelen meglátják a 12 reklám közül az egyiket. Felesleges, hiszen az internet mindenre választ ad. Minek azt leírni több százszor?"

image


Mit hiányolsz a blogról? 

...A Könyv Keddeket. Meg a Színes Szombatokat. Szívem két csücske, melyeket nem tudok megosztani veletek, mert időhiányban szenvedek.

Ti hiányoljátok... *avagy: párbeszédablak*

"Gyakoribb bejegyzéseket. Tudom, hogy nincs időd, de akkor is, na :)"
- Igazad van, kedves Válaszadó! Legszívesebben minden percben csak Nektek írnék, de az élet közbeszól. Ebben a hónapban már igyekszem legalább napi bejegyzésekkel szolgálni :)

"Több könyvajánló."
- Én is szeretnék többet olvasni... Ha kezembe akad valami (bármi) érdekes, ígérem, írok róla!:)

"Semmit, a blog így tökéletes."
- Örülök, hogy így véled :)

"különlegességet"
- Igyekszünk :)

"Szerintem jó, így. Persze semmi sem tökéletes, de nem várok el semmit a blogtól. Nekem megfelel, gondolom nektek is. (:"
- Még nekem is vannak fenntartásaim a bloggal szemben, ha hiszed, ha nem :D A tökéletességre törekszünk minden cselekedetünkkel, és puszta létezésünkkel is, de tudjuk, nem lehet hibátlant alkotni.

"Lehetne kicsit profibb, mint pl Indira."
- Nem találtam rá az "Indira" blogra, így nem tudom, mi számít neked profinak. Igyekszünk mindenesetre :)

"Több DIY post-ot. :D"
-Tudom, nekem is fáj, hogy nem tudok kreatívkodni és közvetíteni ötleteimet felétek... :( Valahogy összekapom magam!


Mit gondolsz a bejegyzésekről (hangvételükről)?

Szeretnék hosszabban, elmélyültebben és kifinomultabban írni.

"számomra imádni való , hogy beszélsz hozzánk:) nagyon barátságos."

- Örülök, hogy tetszik :) Szerintem egy jó író-olvasó kapcsolat a köztük lévő kommunikáción alapul, ezért szeretném ezt "kiépíteni", megszólítani Titeket. 

"Nem kell megszólítás, az annyira amatőr. Szarkazmus meg jó (mondja ezt egy másik szarkasztikus, úgyhogy a véleményem nem releváns) ;)"

"Megszólítás azért kellene."

- Hejhó *megszólítottalak*, Véleményező!
Nem akarom az Olvasót a megszólítás elhagyásával megbántani vagy kirekeszteni az irományból. Csak jobb' szeretem a kérdésfelvetéses vagy saját tapasztalaton alapuló, anekdotázó kezdést, amibe ez nem fér bele. Sajnálom, szerintem ezen nem fogok változtatni :(

"A bejegyzések hangvétele remek és figyelemfelkeltő."
- Örülök, hogy a figyelmedet felkeltette :)

"Tetszik, hogy közvetlen, de lehetne igényesebb a megfogalmazás."

-Igyekszem, igyekszem :) Amióta írtad, sokkal inkább odafigyelek a szóismétlésekre, a választékosabb megfogalmazásra é

"Illene egy megszólítást valamilyen módon beszervezni. Egyébként, ha kell viccesek, ha kell komolyak. Nekem tetszenek."

-Halihó, a feljebb említett okok miatt most hanyagolom az illendőséget :( Örülök, hogy egyébként tetszenek az írásaink.

*ismételten belealudtam... egy nappal később*

Miben kellene fejlődnöm?

"Nem vagyok nálad jobb, tehát tőlem ne várj sokat, nem foglak javítgatni."
"Csak szerezz több szabadidőt."

- Próbálok... :)

"Szerintem semmiben, csak valami okos időbeosztás kellene, meg előredolgozás, hogy legalább heti 3-4 poszt kijöjjön."

-Sajnos eddig akárhogy osztogattam az időm, nem tudtam több időt szakítani a blogra... Hogy érzékeltessem a helyzet súlyát: már 3-4 heti sorozatadaggal vagyok elmaradva :(

"Mindig van miben fejlődnie az embernek, de én nem találok olyat, amiben neked/nektek kellene... Ha találok szólok. (:"

- Köszönjük előre is! :) 

"Jelenleg semmiben."

"s e m m i b e n"


"Amit csinálsz, és amit el akarsz érni abban tökéletes vagy. A kérdés csupán annyi, ennyit akarsz az élettől?"

- Mit akarok elérni? Mármint a blogon keresztül.? Egy jó légkört szeretnék teremteni. Ez megvan? Szerintem igen (kivéve, mikor kiborulok). Mit csinálok? Írok hellyel-közzel. Mit akarok az élttől? Olyan dolgokat, melyek nem korlátozódnak le a blogra. Nem a blog az életem. Sajnálom, én is szeretném, de nem lehet. Ezek után, nem hiszem, hogy értem a mondottakat. Minden esetre örülök, hogy legalább te tudod, mit csinálok, mit szeretnék elérni és mit szeretnék az élettől ;)



Kívánságaitok:


"Könyvekről többet és többet :)"

- Beszervezek valamit, ígérem!  :)

"Nincs nagy kívánságom. Talán a karácsonnyal kapcsolatos dolgok lehetnének, például: dekoráció, ajándékok készítése, sütés-főzés, ilyenek. (:"

- Csatlakoztam a Blogmas-összefogáshoz, de nem igazán érzem erősnek... Kezdő és fiatal bloggerek vagyunk benne, és nem tudunk szervezni. Szombatonként várható "érdekes" karácsonyi poszt.

"LEGYEN KARÁCSONYI TAG"

- Van :)

"hmm elfogult vagyok, de en elnek-halnek egy bejegyzesert ami Ed Sheeranrol szol *_*"

- Meglesz, mindketten szerkesztők nagy Ed-fanok vagyunk :)

"s o r o z a t o k . p o n t."

- Szívem szakad, pótolom a sorozatokat! A mid-season finale-ekről biztosan lesz összefoglalóm :)

"Amit te igazán le akarsz írni, és amiben jó vagy."

- Ó, Babám, ez nem így megy :D

"Csak a szokásos Rékás dolgokat"
"hogyan élted meg a szalagavatót :)"
- Már elkezdtem írni a bejegyzést, de a képek még nincsenek meg sajnos hozzá... Amint meglesznek, folytatom és kiteszem!:)

Üzenetek a szerzőknek

kitartás a feladatokhoz, várlak vissza! :)

Köszönöm szépen!:) Már a legtöbbet legyűrtem, de a sikerekkel együtt jár a továbbhaladás is... (sajnos).

Kedvesnek, segítőkésznek és aranyosnak tartom a szerzőket, a blogról látszik a személyiségük is egy kicsit, bár nem ismerem őket személyesen/titeket, de ahogy olvasom a bejegyzéseket rájövök, hogy milyenek, habár egy kicsit, de tudni fogom. (:

- Igazán köszönjük a kedves szavakat! :) Örülünk, hogy egy picit át tudunk adni magunkból olvasóinknak :)

Az egyik kedvenc blogom, örülök, hogy rátaláltam! Mindig várom az új posztokat, így már a visszatérést is várom :P

- Nagyon örülünk, hogy kedvenc blogjaid közé sorolod az internet eme szerény szegletét :) 

Nem értenek a mozgóképhez.

- Kéne?:D

Szeretem a blogot és bírom a szerzőt (az új bloggerről még nem tudok érdemben nyilatkozni, majd kialakul a véleményem)

- Köszönöm :) Tori is majdcsak megismerteti magát a nagyérdeművel :P

sokkal téliesebb legyen a blog :)


Sok sikert!

Köszönjük! :)

0 megjegyzés: