Húsvétkor is játszottam #2

A húsvét szimbóluma a NYÚL!

Mikor megláttam, hogy Réka barátom el van havazva, akkor eszembe jutott.... én magam is szerkesztő vagyok, vagy mi! Persze az idő pénz, kár, hogy a suliért nem jár pénz, és nincs időm több olyasmire, mint szerelem, barátok, család, kockulás és evés. Keserű oldala az életnek, hogy csak 24 órából áll.

 

Ami a nyulakról eszünkbe juthat első gondolatra:

  • húsvét (köszönjük szépen, nyilvánvaló, Tori-kapitány)
  • Tapsi Hapsi
  • playboy

!!! NE TUMBLIZZATOK RÁ !!!

De most másról lesz szó. Méghozzá a Jazz Jack Rabbit 2 -ről!

Egy nem mai platformerjátékról van szó, ami kiskorom meghatározó alkotása volt! Sosem voltam oda a lövöldözésért, de ha egy nyúllal tehettem akkor nincs akadály!


Mesés grafikája van, kicsit olyan, mintha egy rajzfilmet néznénk, csak itt mi csaphatjuk meg az ellenfeleket, akik van hogy teknősök, majmok, rákok, szöcskék, és amit az ember csak eltud képzelni. 


Két karakter közül választhatunk, akik nem mások mint Jazz és Spaz. Több szekcióra van osztva a játék, melyek illusztrációja leginkább easter eggként (ti.: meglepetés, elrejtett utalás, speciális cucc) tudható be, mint például az utolsó fejezet DOOM-os képe.



Három fokozat van: könnyű, normál és nehéz, amikhez párosul aranyos és kevésbé aranyos illusztráció is. Minden szekció végén vár ránk egy bossfight, amik kisebb-nagyobb kihívást jelentenek, ezért mondom érdemes megtartani a speckó fegyvereket! FELHÍVOM a figyelmet, hogy conti-kompatibilis a játék!!


Egyszer majd megpróbálkozom felvenni és megosztani veletek remek játékélményeimet is, ha lesz hozzá energiám, amiből közel annyi van, mint szabadidőből.



~Tori, a hős útitárs tollából, az élet tengerén~

0 megjegyzés: