Hangos Hétfő #31

23:08 , , 0 Hozzászólások

Egy facebookos blogger csoportban közzétett kérdőív utolsó kérdése volt, hogy hallgatsz-e olyan zenét, amit szégyellsz vagy nem menő. Alatta zárójelben a feltevő megmagyarázta a kérdést: olyan, amiért a barátaid kinevetnek, dedós vagy nagyon régi. 
Kérdem én, mi a baj a régi zenével? A kérdező valószínűleg a klasszikusokra gondolt, de ők nem is "régiek", csak pár évtizeddel, esetleg évszázaddal éltek előttünk! Nem értem, őket mért lenne "nem menő" vagy szégyellni való hallgatni. Főleg úgy nem, hogy én szívesen bömböltetem a reneszánsz és középkori dallamokat és feldolgozásokat is. 

*igazából nem rég értem haza, és Tori megígérte, hogy bevállalja a Hétfőt, szóval ez egy elég régóta piszkozatban porosodó poszt. nézzétek el a hülyeségem, kérlek :)*







Viccet félretéve:


Bár Orff később élt, de a középkori hangulatot idézi a Carmina Burana megzenésítése is:


Ti szoktatok "régi" zenét hallgatni? Vannak klasszikus kedvenceitek?:)

0 megjegyzés: