Helena's Summer Tag vol. 1

13:21 , 0 Hozzászólások

Halihó!
Ugyan úgy tűnhet, semmit sem csinálok mostanában, azért szeretném, ha tudnátok, hogy a háttérben mesterkedem :) Az életem nem áll meg, sőt, robog, ezért nem tudok már együltömben megírni egy hosszabb bejegyzést, szóval most vázlatok és piszkozatok panganak a blog szerkesztői felületén. Ezek is (remélem) hamarosan nyilvánosságra adható állapotba varázsolódnak, mert igen, a blogírás mágikus tevékenység. 
Lényeg a lényeg, Nina kihívott minket is egy nyári tagre, aminek első felét gyorsan közkézre adom, ne álljon meg teljesen az élet itt, a narancs pöttyök közt :) Köszönöm a kihívást! ^^ Tori is elfoglalt mostanában, ezért nem egyben közöljük válaszaink, nemsokára tőle is várható bejelentkezés. 



Sorold fel a bakancslistád első öt pontját!
  1. behozni a sorozataim, amik ősszel visszatérnek
  2. kiolvasni az összes "tinikönyvet", amit korábban ki szerettem volna, de nem tudtam megvetetni a könyveket volt rá lehetőségem
  3. motiválni magam az életmódváltásra: több vizet inni, mozogni/tornázni, kimerészkedni a napra
  4. Szigetelni haverokkal :)
  5. elmenni gólyatáborba és megnyílni az emberek felé
Mi a kedvenc nyári innivalód? 

A jégkása innivalónak számít?:D Ha nem, akkor a gyümölcsleveket választom: limonádé, szörpök, turmixok, mind jöhetnek. Természetesen jégbe hűtve. 

Mit szoktál csinálni nyáron, amit év közben nem tudsz? 

Elsősorban minden nap legalább kilencig aludni :D All-day sorozatmaratonozni sem sokszor van lehetőségem általában, szóval ez a kockulás évszaka. Ilyenkor eszem a dinnyét-szőlőt-barackot. Ilyenkor utazom belföldön és külföldön is a legtöbbet. Na, meg a Sziget is augusztusban van :)

A családi nyaralás elengedhetetlen, szerinted ciki vagy hangulatos, miért?

Mivel nekem ilyenben nem sok részem van/volt, ezért nem is igazán tudom, mit mondjak. Se nem ciki, se nem hangulatos. Eddig majdnem minden évben rokonlátogató körutaztam külön-külön szüleimmel, ezeket én nem tekintem nyaralásnak. Sajnos amúgy van egy nagyon rossz tulajdonságom, ami minden nyaralást meg tud keseríteni: allergiás vagyok a horkolásra. És jelenleg minden közeli hozzátartozóm horkol. Tehát nekem az egy szobában alvás a többnapos kirándulásoknál kínszenvedés és fárasztó...

Mi az az 5 mondat, ami mindig elhangzik nyáron a szüleid szájából?

"Majd szólj rám, ha jössz haza!" /mert nincs takarodó/
"Egész héten itthon vagy, a szobád mégis rendetlen!" /itt nem egy ellentét kéne álljon, hanem ok-okozati kapcsolat :D/
"Menjünk már egy kicsit strandra!" /nem szeretem az olyan helyeket, ahol sok ember hiányos öltözetben egymás mellett teng/
"Mit ettél te egész nap?" /nyáron 80%ban iszom, 20%ban eszem. idén ez más :P/
"Mit csináltál egész nap?!" /lehetetlen elhinni, hogy sorozatoztam, olvastam, csevegtem (és blogoltam), ez mind useless/

Szerinted mik a nyár színei, miért?

Piros, sárga és az összes szín a palettán e kettő közt :) Nap, meleg, pezsgés, meleg, meleg... :D 
Nem szeretem a nyarat. 

Hánykor szoktál kelni?

Van, amikor reggel 7-kor fölébredek, mert a redőny nem zár jól és belesüt a nap a szemembe, vagy mert szimplán dögmeleg van. Egyébként 9 körül szoktam ideálisan kelni, a késői fekvéshez ez dukál :)

Mik az idei kötelező olvasmányaid? Szerinted az osztályodból hányan szokták TÉNYLEGESEN elolvasni?

Ide most legszívesebben beszúrnék egy 32 foggal mosolygó smileyt :D Idén nincsenek kötelezőim, hiszen vár az egyetem, viszont eleget olvastam az érettségi szünetben. Most itt az idő az eddig elhalasztott olvasmányok elővételére és egy kis szórakozásra :)
Egyébként soha nem olvastam el a nyári olvasmányokat, mert év közben kérdezték őket mindig, addigra meg elfelejtettem a részleteket úgyis. Igazából nem is nagyon olvastam ki a kötelezőket, úgy általában elég volt a rövidítettet elolvasnom. Az osztályom 27 főjéből nyáron maximum 3-an foglalkoztak a kötelezőkkel, 8-an év közben olvasták ki, 11-en akkor, ha nagyon szorongatott a tanár és legalább 5-en soha :D 


Milyen terveid vannak a nyárra nézve?

Ezzel a kérdéssel kicsit elkéstünk :D
Eredetileg dolgozni akartam -sokat-, nagyit látogatni (), kiolvasni egy csomó könyvet, megtanulni programozni, vörösre festeni a hajam, Szigetelni, GISHWHESre menni és gólyatáborozni.
Ebből kaptam munkát, de nem dolgozom, a könyvolvasás lassabb, mint gondoltam, a programozás messze áll tőlem (kivéve drága processing), a hennát még mindig nem sikerült megvetetnem ("Réka, nem áll jól neked a vörös"), a Sziget vár rám, a GISHWHEShez nem voltak partyarc barátaim, a gólyatábor meg szerveződik :3

Nyáron többet eszel gyors kaját vagy esetleg egészségesebben étkezel?
Akik már régebben is követték a blogot, tudhatják, hogy nem eszem "gyors kaját". Ezt úgy értem, hogy a nagy étteremláncoktól nem veszek semmit és olyan dolgokat sem eszem, amik fröcsögnek a zsírtól és már a kinézetük is szívinfarktust okoz. (Természetesen a trio pizzát és a jó gyrost nem utasítom vissza, de burgerekkel és sültkrumplival már két kerek éve nem találkozott a gyomorszájam :)) De az mindenképp igaz, hogy egészségesebben étkezem: ilyenkor van gyümölcs- és zöldségszezon, meg alapból több vizet iszom. 

Holnapig összeszedem, kiket hívok ki :)
Sajnos csak két embert tudok jelölni a kérdések milyensége miatt (meg a lustaságom miatt):
Gabit, a Styleriginal és
Alizt, a Coffe is my lover íróját :)

Még egyszer köszönöm a kihívást Ninának, Nektek pedig szép nyarat! :)

Képek forrása sorrendben: 12