Mivel telik a szabadidő ?!

23:28 , , 0 Hozzászólások

Animézés.

Tökéletes kikapcsolódás, mind suliidőben, mind szünetekben. Van, hogy nosztalgikusan végignézek egy régebbi szériát, de gyakran kóstolok bele új animékbe vagy mangákba.
Az általam most aktívan nézett animék, amiket mindenkinek ajánlok! 

Akagami no Shirayukihime

Először a mangát olvastam már egy jó ideje, és mikor megláttam, hogy a füvészlány és a herceg történetét animében is megjelenítik, nem tudtam ellenállni!



Van még tovább is!

DanMachi

Az RPG alapkoncepció megfogott, a karakterek nagyon szerethetőek, a történet izgalmas. Sosem értem, hogy miért maradok le a nézésével...



Monster Musume no Iru Nichijou 

Nos... maradjunk annyiban, hogy 12 éven aluliak számára a pubertás kor eléréséig NEM AJÁNLOTT! Mókás anime, jó társadalomkritikával rendelkezik. Hogy a faji megkülönböztetést vagy egyéb másságot tulajdonít magának a mű, azt döntse el mindenki. DE!! Kétszer is gondolja meg, mielőtt elkezdi nézni ezt a félig ember-félig állatok által tarkított világot!



Shokugeki no Souma

Remek példája a jól kombózott romatikus-vígjáték-ecchi animéknek! Nagyon jó, hogy végre nem az unalmas alapokat használták, hanem egy főzős hátteret kaptunk, ami izgalmassá teszi a környezetet.
UI: Tudom, hogy létezik ízorgazmus... de elképzelni sosem akartam!


Tokyo Ravens

Pont a mai nap akadtam bele ebbe az animébe, és nagyon megfogott! A misztikus dolgok annyira izgalmasak! A karakterek ismét szerethetőek, a fő karakterünk a tipikus mindennapi béna, aki a szoros helyzetekben megmenti a napot, emellett nem képes rájönni, hogy a lány, aki végig mellette van, szerelmes belé. Tipikus, de pont ettől szerethető.


A TUMBLR HIHETETLEN SPOILERGYÁROS MINDENÉT MÁR !!!!!......

~Tori, a hős útitárs tollából, az élet tengerén~

0 megjegyzés: