Jeges érintések a nyári melegben :)

Jó, igen, már nincsen nyár, de amikor ezeket a körmöket festettem, még tombolt a kánikula.
Gyors bejegyzés, gyors körmökkel. Kiállításra igyekeztem, és közvetlen indulás előtt üzemeltem be gyorsan fotómasinám, szóval tekintsetek el a képek és a körmeim minőségétől :)
Megálmodtam. Végre elterveztem, hogy meglátogatom egyik barátnőmmel a dada-szürreál kiállítást és előtte éjszaka nem tudtam aludni. Mikor mégis sikerült elszenderülnöm, csodás outfitet álmodtam magamnak és ezeket a körmöket. Igaz, inkább absztrakt expresszionistákhoz illene, mintsem a dadához, de ez akkor nem izgatott :D
a sietségben itt még kék az ujjbegyem is :P
Hogyan készült? Step by step:

a háttérben igen, zsepi és lázmérő van, azt hiszem, beteg vagyok :(

1. Alaplakk. Essence nail art peel off base coat. 


Említettem már a csodás Rossmann-turkálót? Igen. :D Ez a drágaság is onnan van, és ennek köszönhetik körmeim, hogy sok színben virágzanak kéthetente (meg a pénztárcám, hogy kéthetente megkönnyebbül 500 forinttal). 350 kerek forintért vettem (büszkeség ^^) és imádom. Najó, nem magát a lakkot imádom, de az ötletet, mert igenis van ilyenre igény. Mire? Mit is tud ez a lakk?

Ahogy a rövid útmutatón is látszik, alaplakként kell felkenni a fehér gumiszagú masszát (mert ezt nem nevezném lakknak) a körmödre VÉKONYAN, hagyni, hogy elszíntelenedjen és rákenni a választott lakkot, lakkokat legalább két rétegben. Ezután bármikor le tudod szedni kaparni, húzni, nyúzni mindenféle körömlakklemosó és egyéb körmöt károsító segédeszköz nélkül. Imádom, mert nem szerettem, hogy hetente savval maratom a körmeim.
DE. 

    1. A csomagoláson azt írják kenjük bőven a lakkot. Nem ajánlatos, ugyanis így magától fel fog jönni a széle. Már az első-második napon. 
    2. Kerülni kell legalább 24 óráig a meleg vizet, fémeket, farmernadrágokat. A vizet hőmérséklettől függetlenül legalább 12 óráig ne közelítsük körmeinkhez. 
    3. Eddig egyszer volt olyan élményem, hogy felkentem az alapot és rá 3 réteget és tökéletesen állta a sarat. Vigyázni kell rá. De lehet, ez csak a turkálós minőségűekre érvényes, ha van tapasztalatotok, kommentbe várom!:) 
    4. Nem bántja a körmöket (nagyon). Lehúzás után egy vékony felső rétege felválhat a körömnek. Eddigi 30 felkenésem során 3-4szer történt ilyen. Semmi ok aggodalomra, mossatok kezet és kenjétek be valamilyen hidratáló krémmel. Semmi baja nem lesz, de én azért szoktam hagyni legalább 3-4 napot következő festés előtt pihenni a körmeim, lakktól függetlenül :)

2. A lakk. Miss Sporty #544



Kékékékékékékékék. Kékmániás lettem. Égszínkék lakkot szerettem volna venni, és reméltem, hogy ez tényleg olyan lesz... de rágógumi lett belőle. Nem bánom, mert elképesztően jó ez az árnyalat is, csak így kevesebb ruhához tudom használni. 
Egy rétegben is tökéletesen fed.
DE.
    1. Sűrű. Előző MS lakkjaim mind tökéletes állagúak és ez most nem. Meghökkentett. 
    2. Könnyen bubisodik. 
    3. Sűrűsége miatt nagyon hamar szárad, nehéz korrigálni. Ha nincs elég festék egyszerre az ecseten és belemártod megint már száraz felszínű lesz a körmöd ennyi idő alatt... és tudod mi van ilyenkor. :(

3. A díszítés. Essence tip painter #01 pure white


Nincs kifogásom. Nem fogom kritizálni se. Olyan, amilyennek lennie kell. Csak drága :P

Szóval ezekből született a kis körmöm:




3 megjegyzés:

  1. mi az a rossman-turkáló? amúgy inkább a körömágyaid húznád vissza..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia kedves kedvetlen Névtelen!:)
      A körömágyaim örülök, hogy élnek és virulnak. Tudom, hogy jelenleg nincsenek a legjobb állapotban, de igyekszem javítgatni rajtuk :)
      huppszi, a bejegyzés, amiben megemlítettem a Rossmannos turkálót 18:00-ra időzítettem a mai napra. Amint kikerül, belinkelem, addig is kimásolom csak neked:
      "Mi ez?! Majdnem minden (najó, inkább közepesen sok) Rossmann-üzletben van a sminktermékek környékén elhelyezve általában egy állvány/doboz, ahol akciós termékeket lehet találni. Judge me. Igen, sok vacak meg használt, kevésbé jó állapotú termék kerül oda, ezért meg kell válogatni, mit veszel."

      Törlés
  2. ohh ez jónak hangzik, köszi!:)

    VálaszTörlés