Vigyázz! Kész! Posztolj! - Amik nélkül nem hagyom el a lakást

18:00 , , 0 Hozzászólások

Vigyázz! Kész! Posztolj!

Mi is csatlakoztunk a "Vigyázz! Kész! Posztolj!" jelszavú népszerű kezdeményezéshez :)
Miért? Mert nagyon jó témák vannak, és kéthetente +1 poszt igazán nem sok :)
Szeretnél te is tag lenni? Kattints ide!:)

Reeka: 


Most, hogy elmaradtunk néhány poszttal, mondhatni írói válságban szenvedek. Inkább használnám az angol "writers block" idiómát, az jobban kifejezi helyzetem. Itt az iskola (juppí), itt a tanulás, az esszék és a többi, emellett a blogot minden nap valami újjal ellátni nagy feladat!
Szóval ebben a posztban, hogy ezt a kényszeredett írásérzetet kiűzzem piciny agyamból, ezt a bejegyzést csupán kedvtelésből írom, ahogy esik úgy puffan. :)
...amik nélkül nem hagyom el a lakást.




A kép röviden és tökéletesen összefoglalja a számomra kötelező cókmókot. De lássuk egyenként.


Anyukám mindig azt mondogatja, egy nő táska nélkül nem hagyja el a lakást. Belém ivódott, hogy legalább egy neszeszer/homártasi mindig van nálam. Hétvégén nagytakarítást tartottam, és rábukkantam erre a bőrtatyóra, ami azóta kedvenc :) A kép nem adja vissza (már nem akartam szerkesztgetni), de fekete és kábé 30 centi a magassága. Pont, amekkorára szükségem van :)


Szájfény. Bár nem mindig használom, mert extra ragacsos, a hajam meg szeret az arcom előtt lebegni és beleszállni. Rossmannos turkálóban vettem. Mi ez?! Majdnem minden -najó, inkább közepesen sok Rossmann-üzletben van a kozmetikai (mi nem kozmetikai ott?) sminktermékek környékén elhelyezve általában egy állvány/doboz, ahol akciós termékeket lehet találni. Judge me. Igen, sok vacak meg használt kevésbé jó állapotú termék kerül oda, ezért meg kell válogatni, mit veszel. De. Eskü, ez teljesen tele volt, bontatlanul és isteni illattal! Azóta már eltelt fél év, és nagyon jó barátok lettünk :) Alig várom, hogy jöjjön az igazi ősz, és naponta felkenjem ezt az édes csodát (igen, nekem ne adjatok szájfényt, mert imádom az ízüket is :P).


The TARDIS! Blueberryn keresztül rendeltem ebayen. Méretében elég nagy, ezért nyakban nem igazán hordom, viszont valahogy mindig a táskámba materializálódik ;) 

Nem is tudom, talán olyasmi, mint egy kabala nekem, bár nem tulajdonítok neki szerencsehozó jelleget :D


Telefon. Csak a "kis gagyimnak" hívom. Még előző tesójáról (Xperia mini, az a jó kis régi fajta) kapta a nevét, aki ténylegesen kicsi volt és gagyi is :D Annak legalább a kamerája jó volt, ezzel nem lehet 300 méteren belül éleset fényképezni. Legalábbis én nem tudok (ha van tanácsotok, kommentbe írjátok meg!:)). Igen, nem sok látszik magából a telefonból, Xperia E. Előlapja nem nagy szám, nincs kamerája (ott se, ha a hátsót használhatatlannak tekintjük). Viszont a hozzá rendelt tokot imádom ^^ Szintén Blueberry és szintén Ebay. Amúgy észrevétel: iPhoneon és Samsung galaxy xyz-n kívül alig lehet valamire tokot kapni :(
Jaa, és hogy miért viszem mindig magammal? Kocka vagyok, szükségem van a netre, hogy minden pillanatban csekkoljam a blogon a kommenteket :P meg a szokásos, hátha valakinek kellenék :P


Rágó, savanyú/minicukor és/vagy mentos. Imádok buborékokat fújni rágóból :D Valamint nagyon megörültem, hogy visszahozták (vagy ki se vonták, de nem figyeltem) a régi Orbit gyerekrágót. Nosztalgiaíze van ^^ A mentos és a minicukor pedig segít a légszomjon, szomjúságon, hányingeren. Nem utolsó sorban finom :)


Testpermet. Felfrissíteni a meleg helyzetekben :) Imádom az Avon dinnyés illatait! Najó, engem nem nehéz lekenyerezni a gyümölcsös illatokkal... oda és vissza vagyok tőlük :) Ez is elengedhetetlen kelléke a mindennapoknak. Főleg a tömegközlekedés bűzében, rohanás közbeni izzadásban nagy segítség :)


Naptár-notesz. Hogy mindig képben legyek :) Minden megjegyzendő dolog, bevásárlólista, kozmetikus, elvégezendő egyéb dolgok fel vannak jegyezve. Többet tud rólam a kis füzet, mint én magam :D


Hajgumi. Mindig van nálam, csak akkor nem, amikor tényleg kéne. Meg le kéne szoknom a gumizásról, mert a hajamnak nem tesz jót... egy akkor is mindig be kell legyen pakolva.

Amit nem fotóztam le: 

        • iratok: bérlet, diák, személyi, lakcím, taj, adó, bank, FSzEK olvasójegy, európai egészségbiztosítási kártya (asszem már lejárt :P)
        • kézfertőtlenítő. mert kell.
        • zsepi. egy-két táskám minden rekeszében hemzsegnek a zsepik. máshol meg egyet sem találok. nem vagyok allergiás meg megfázós típus (bár most összeszedtem valamit), ezért nem igazán használom őket.
        • "női csomag": egy héttel a piros napok előtt és után. magyarul van egy hét, amikor kivehetem :P
        • füles: már nem a gumis agybadugóm van, és az új kiesik a fülemből (kitágult a porc, ty igazán agybadugó). 
        • pénztárca. apróval, névjegykártyákkal meg kuponokkal. 
        • szemüveg. nem mindig, csak a fejfájós reggeleken, meg amikor tudom, hogy szükségem lesz rá a távollátáshoz 
        • könyv. ha olvasom, ha nem, mindig van nálam valami vékony kiadvány, amit épp el kéne olvasnom
        • kulcsok. ha kimegyek, valahogy vissza is kell jutnom :)


Blueberry:


  • Esernyő: egyszer egy héten át vittem magammal suliba, mert esőt ígértek. Mivel nem esett, otthon hagytam egyik nap... Szétáztam. Azóta mindig van nálam egy, még verőfényes nyári napokon is.
  • Rúzs: ugyan nem használom minden nap, de egyszer rákattantam, hogy mennyire jól néz ki, szóval inkább mindig bepakolom.
  • Fésű: a szél a legváratlanabb alkalmakkor is képes megnehezíteni a hosszú hajúak életét.
  • Kis tükör: sose árt.
  • Igazolványok: ki tudja...
  • Műkönny: kontaktlencséhez muszáj. Nincs kellemetlenebb dolog, mint a száraz, égő szem. Brr...
  • Hajgumi: a hosszú haj megint csak.
  • Parfüm: futsz a busz után a melegben, és már dől is rólad a víz. Kell a parfüm.
  • Egészségügyi pakk: lányoknak asszem nem kell magyarázni, hogy a 28 nap nem mindig 28...
  • Fájdalomcsillapító: egyel feljebbi ok, és amúgy se lehet tudni, mikor fájdul meg a buksi.
  • Kézfertőtlenítő: busz, metró, utána egy kajáldába beülni. Hát ajánlatos.
  • Kézkrém: főleg télen, de akkor nekem kell
  • Zsepi: evidens
  • Sebtapasz: hát ehhez nagyon nem tudok mit fűzni. Vagy de. Az új cipő és a sarkam nem mindig vannak jóban.

Íme a magyarázat, hogy miért akkora egy női táska, amekkora. 
Kérdés: a pasik megvannak ezek nélkül, mi miért nem?


0 megjegyzés: