Music Monday #11

21:16 0 Hozzászólások

Top 10 legelborultabb dal


Hová tűnt a Moonday? Beszóltak miatta, ezért átállítottam Mondayre. *taps taps*
Szóval alább összegyűjtöttem a szerintem legértelmetlenebb, legbizarrabb dalokat.

1. Rob Cantor: Shia LaBeauf


Hódít a világhálón. Nem véletlenül: műalkotás! Mesteri hangszerelés, művészi koreográfia... csak a szöveg.

2. Szögletes üveggolyó: Ez egy fa

 

3. Tekknő: Szerelem

4. Taking the hobbits to Isengard


Imádom, dallamos, de értelme nem sok :P

5. Kisame rap


6. Safety torch


7. Nyan cat


8. Batcat


Kezdek kifogyni a dalokból... csak vicceltem!

9. Pink Fluffy Unicorns


10. Narwhal song


Kihagytam valamit? Ti milyen dalokon akadtok ki? Kommentben küldjétek el kedvenc értelmetlen zeneszámotok, felfedezőkedvemben vagyok!:)

0 megjegyzés: