Friss hús

21:33 , , , 0 Hozzászólások


Mit írjak... mit kéne írnom.. hogy mutatkozzam be?
Nos igen... mondjuk úgy, hogy a jelenlétem Tori név alatt fut majd
(ha minden úgy alakul, ahogy a kis világomban elképzeltem).

Kezdjük azzal, hogy ne várjatok tőlem lányos dolgokat. Aktív tevékenységet mutatok a játékokban, animézek olykor (SOKAT), és becsusszannak a sorozatok is az életembe. Most, hogy ezt tisztáztuk legyen egy kis szó rólam:

Koromat illetően fiatal vagyok, ami együtt jár a naivitással, tudatlansággal. Bár megkoronázza az érdeklődés és az odaadás ezt a korszakot, de a pro-kontra hatások kiütik egymást. Tipikus tinédzserélet.
Imádom a romantikát, a forró fürdőket... várjunk?! ............... :P
Barátok, szerelem és egyéb nyalánkságok megfűszerezik az életemet, de leginkább az otthon melegét élvező egyén vagyok.
Kockulás a múlt és jelen játékaiban, neves címek vagy indie, minden jöhet!
Farkasos dolgok jöhetnek minden mennyiségben, mert a legkirályabb állatok a világon!
Imádok minden lusta dolgot, mint például az ágyban reggebédet és hasonló tevékenységeket. Imádok enni, és az evésben is a nyár azon időszakát imádom, mikor a LECSÓ veszi át a szerepet heti 3 nap!! A lecsónál jobb nincs!


Voltaképp régóta szerettem volna blogolni, de egyedül túl nagy falat lenne nekem, de így hogy lett egy Reeka, így fordulatot vesz az én kis mindennapi életem. A hétfő-csütörtök esti utcai énekléseink, az a bizonyos programozás, a hasonló érdeklődés, egy újabb löket, hogy máshol is kipróbáljam magam. Szóval azt hiszem, egy hűséges társra akadtam, már csak az a kérdés én is az vagyok- e?! ;)


Szóval remélem felkeltették az érdeklődést az agymeneteleim apró részletei, amiket leírtam. Meglovagolva a 101. bejegyzést, mint egy új kezdet, ITT VAGYOK! és mindent bele fogok adni! ;)

0 megjegyzés: