Music Monday #12

23:12 , 2 Hozzászólások

Azt hiszem elérkeztünk az első Music Mondayemhez :D Most jön a rettenet, mert nagyon vegyes az  ízlésem!

Kezdetnek és ELSŐDLEGESNEK tartom, hogy jelenlegi kedvencemet ( és a mostani csengőhangomat) tegyem ki elsőnek. Travie McCoy és Brendon Urie közös számát! Az őszi szünetem PATD-val telt, és mikor rátaláltam erre a számra kicsit nosztalgikus hangulat töltött el, hisz annyira hasonló a Bruno Marsos Billionairhez, csak ez überel mindent!

1. Travie McCoy ft. Brendon Urie - Keep On Keeping On





Mikor suli utáni kis várakozásokban, a barátokkal arról témázgatunk, hogy ki milyen koncertre menne el. Egy drága barátom be akar vonzani a kis világába, ami rock és metál ( nem áll tőlem messze ez sem persze). Miközben hallgattatta velem kedvenceit, feltűnt egy klasszikus. MEGJEGYZÉS! Ha éppen enni készültök, ajánlanám a lyrics videót.



2. Avenged Sevenfold - Little Piece Of Heaven


Napról napra figyelemmel követem az animéket, amik mangáit jelenleg olvasom. De megesik, hogy elkezdek dúdolgatni egy dallamot, és addig nem tudom abbahagyni míg rá nem jövök, melyik openingről vagy endingről is ábrándozom. A mai áldozatom egy kedvelt manga (ami még fut, persze) adaptáció káprázatos openingje. Megsúgom, most hallgattam meg a teljes számot először.




3. Ao Haru Ride - Sekai wa Koi ni Ochiteiru



Had legyek Reeka szószólója egy pillanatra. Mikor kérdeztem, mégis hogyan s miként oldjam meg a Zene Hétfő ügyet, azt mondta, had idézzem : 
"uhh csak h én is mondjak bele valamit..." (mert Adam hangjából sosem elég, és elég ütősre sikerült a szám... meg mert érzelgős vagyok ezekben a napokban :P *szerk: Reeka*)



4. Glee feat. Adam Lambert- I Believe in a Thing Called Love





És végül, de nem utolsó sorban, egy kis pánik fog kitörni a diszkóban..... VÁRJUNK ?! Nem a diszkóban, hanem mindjárt üvöltetni fogom (bocsi Anyu, Apu ) az egyik Panic! At The Disco számot. Egész nap az albumokat hallgattam a telómon, reggel, suli közben és után is. Igen asszem be kell vallanom, hogy nagyon oda vagyok Brendon Urie-ért!



5. Panic! At The Disco  - Nicotine



2 megjegyzés:

  1. A Little Piece Of Heaven óriási kedvenc. :) Azon csörög a barátom, amikor hív, illetve az ébresztőm is ez volt nagyon sokáig. Mestermű ez a szám! :)

    VálaszTörlés
  2. Nos igen, eléggé jól sikerült az biztos !

    VálaszTörlés