Jelentem, élek! :)

19:03 , , 0 Hozzászólások


Jelentem, túléltem ezeket a kritikus hétköznapokat. Ennek örömére újabb személyes szösszeneteket hoztam, mert a hétnek még nincs vége, s számomra a munka sem áll meg... De erről bővebben lent :)

Hivatalosan is Magyar Blog lett a PPP!

Nem mellesleg három hónapos lett a blog.
Nagyon örülök, hogy elfogadták jelentkezésemet a honlapon. Mostantól ott is tudtok követni, szívecskézni meg minden kutyafüle :)

"...ej, ráérünk arra még!" 

Kaptunk a szünetre egy filozófiaesszét, amit meg kell(ett) írni. Szépen be is osztottam magamban az időmet: pénteken (okt. 31.) nekiülök, és szépen kiizzadok magamból 500 szót. Na igen... ismertek engem? Persze, hogy nem írtam meg, de még bele se kezdtem. Majd holnap! Másnap táncruhát néztünk egész nap... Ott a vasárnap! Basszus, másból is kéne tanulni? Ez csak szerdára kell? Megírjuk kedden! Hát igen. Megtapasztaltam, hogy milyen, ha az ember körmére ráég a gyertya. Szerda pontban 23:04. Kész. NE halogassatok! Tényleg ne!

Zűrös hetem

Csak egy kis ízelítő, nem szeretnék senkit sem untatni. 
Hétfő: a napom nem volt vészes... Annyira. Programozás után kb. 8ra estem haza.. De teli energiával még folytattam a programozást 11-ig. Lehet, itt szúrtam el...
Kedd: nincs első óra! Behoztam az AHS Edward Mordrake part II.-ját, és... majdnem kiköptem a kakaóm. *spoiler* szegény Twisty, sajnálom... szerettem a karaktert. Dandy meg mehetne már a sunyiba. Aztán ami lényeges: tánc. Pár nélkül társastáncolni elég nehéz. Főleg, ha a másnapi filozófiadolgozat lebeg egész végig lelki szemeid előtt, amire elfelejtettél tanulni... 7-re haza, tanulás ezerrel. Magyar 30 oldalas olvasmány, filo, német, töri, magyar duplaórás antikvitásdoga... Fél 12-kor estem ágyba.
Szerda: Minden szép és jó... Csak elalszom minden lehetséges pozícióban. Első rosszabb jegyem lesz érettségi tantárgyból, ami nem kéne így utolsó évben. Aztán rohanás haza, rohanás fodrászhoz. Mert Reekának frizura kell tablófotózásra. Futás fotózni. Szörrrnyű képek. Képzeljetek el hótfáradtam, óriás karikáim, bedagadt szemeim lealapozva... fáradtság, türelmetlenség és kín, mert a wax és a csattok nem tartották a hajam... Azt hiszem, visszaosonok még a stúdióba, ha kell, rá is fizetek. Nyolcra haza. Kilencig időhúzás... 9-től fél 12-ig filozófiaesszé. Megszülve, utána tanulás a végtelenségig. Ezért mondom, hogy ne halogassatok! 
Csütörtök: Alvás, fáradtság, ziláltság. Programozáson már csak viccelődni tudtunk. *extraciki történetek is vannak, de inkább nem teszem közzé :D* Fél 11ig tanulás, aztán már csak alvajárás, alvaolvasás.
Péntek, azaz ma: Elfáradtam, emberek.
Szombat: Korán kelés, vásárra menés. Ott leszünk Blueberry-vel a Gardrób vásáron. Mikor lesz ennek a hétnek vége?!


Vigyázz! Kész! Posztolj! - Ha nyernék a lottón...

Sajnos nem jutott időm az eheti VKP-ra. Mit tennék tehát, ha nyernék a lottón?
Kifizetném hitelünket. Megjavítanám, ami megjavítható, kicserélném, ami végleg rossz, és csak szükségből élesztgetjük újra. Felöltöztetném édesanyám és jómagam. Adakoznék. A szalagavató helyszínét áttenném egy igényes placcra. Alapítanék egy iskolát. Befektetnék. Eltenném a felét egyetemre. Bevásárolnék kozmetikai- és melltartótéren. Racionális válaszok.
Elengedve fantáziám: Adam Lambert-koncertet szerveznék születésnapomra :D Beutaznám a világot.

Toris Tori :D

Nem tudom, láttátok-e Tori bemutatkozását... Na igen, új szerkesztőtársam akadt :) Ég és föld vagyunk sok téren, de az ellentétek vonzzák egymást, úgy látszik barátságokban is. Na meg, nem is különbözünk annyira. Remélem, megszeretitek, megismeritek őt is :)

Boka és kínok

Már egy ideje baj van piciny bokáimmal. Folyton kibicsaklik, ez már nem is fáj. Orvos nem tudott semmit mondani, végigjártam a kálváriát, végül MRI-n kötöttem ki, ahol megjegyezték, hogy "kicsit vizes". Azóta nem jutottam vissza az orvoshoz. Magyar egészségügy, juppí. Kedden a táncpróbán odacsaptak (tényleg) a földhöz, se ezután ismét előjöttek a nagyobb gondok: dagadás, zúzódás, fájdalom. Az orvoshoz bejutni esélyem sincs. Nahát, mindegy, tényleg csak untatom itt a népet :P

"I just can't get enough"

Az AHS kapcsán már pár hónapja beharangozták, hogy Matt Bomer (ne is kérdezzétek, imádom azt a férfit) szerepet kapott a sorozatban... Már azóta vártam, hogy ha állandó nem is lesz, de legalább 4-5 epizódban elteng-leng majd a háttérben. 
November 6-án, csütörtökön elindult a White Collar hatodik, egyben utolsó, 6 részes évada. Erre, mint egy előhangként csütörtök reggel (ne kérdezzétek, kellett a kikapcsolódás), megnéztem az AHS szerdai részét... és egyszer csak ismerős hangra lettem figyelmes. Matt melegként, Billy benne volt a részben, és 10 kerek percig tudtam élvezni (és elalélni, részben a fáradtságtól részben a felszabadult dopamintól és tesztoszterontól) alakítását. Amíg meg nem halt. Hol van itt a spoiler? Sehol, jelentéktelennek tűnő háttérszereplő volt. Első percétől halálra volt ítélve. 
Szóval árad a szeretet, szavazzatok a People's choice awards-on a White Collarre, az AHSre és Matt Bomerre! :D



"Mit szeretnél neved napjára?"

Őt ↑. Nem, valójában semmit. Itt van nyakamon november 10. És nem szeretnék megvehető dolgokat. Igazából, mindig így vagyok: amikor rá kéne valamire mutassak, soha nem tudok. Nem tárgyakat szeretnék, hanem... békességet, szeretetet, társakat. 
Oké, szükségem lenne még egy nadrágra is. 

Igazából... ennyi lettem volna. Jövőhéten több időm lesz, többet jelentkezem, szokásos témáimmal :) 

Addig is, olvasgassátok eddigi bejegyzéseimet és Tori is remélhetőleg jelentkezik (ha kibújik a zsepikupacból és a Vámpírnaplókból :P)

Facebook: Mail: Ask.fm: tumblr: Instagram:

0 megjegyzés: