Szalagavató #2 - Frizura

Ismét itten írogatok. Mai napra terveztem fodrászhoz menni "próbakontyra", de lemondta... Igazából örülök, mert így nem úszott el ismét a napom ilyen piperedolgokkal, és szomorú is vagyok, mert a harmadik fodrász mondta le a megbeszélést.


Szóóóval a mai témánk a frizurák. Azon belül is szeretnék a félhosszú - rövid hajú lányoknak kedvezni. Hosszú hajból akár állatkertet is lehet fonni (kellő idő és wax függvényében), de a rövidebb fazonokból már nehezebb alkotni. Én is órákon át bújtam a netet, a legjobb ötleteket szeretném összegyűjteni, bemutatni nektek :)


1) Göndör "konty"



uhh, de bizarr a lány háta D:




Legmegkapóbb számomra ezek a frizurák voltak. Mondjuk ebben nagy szerepet játszik, hogy oda és vissza vagyok a hullámos/göndör hajért. Sajnos az én sörényem tűegyenes, és csak az marad meg benne, ha elalszom a vizes fejem... Ilyen hajat szeretnék csináltatni a bálomra, mivel a keringőhöz is illik (néhány fehér/ezüst csattal) és a 20-as éveket idéző osztálytáncunkból sem fogok kilógni :) Már csak egy megbízható fodrászt kéne találni, röpke 3 nap alatt...
Szóval igen, ezek azok a frizurák amikhez türelem, sok lakk és egy fodrász/ügyes barátnő kell. Na meg olyan haj, ami szeret megmaradni loknikban /vagy egy marék tündérpor és szerencse/.


2) Fonat









3) A klasszikus konty... és egy kis csavar:







"reverse konty" forrás: solicitude.tumblr.com

4) A klasszikus, az egyedi és a rövid találkozása

forrás: lady--betty.tumblr.com

5) Ami tényleg rövid.

forrás: lizhernandezmua.tumblr.com



easy formal hairstyles short hair

cute formal hairstyles for short hair

+1) Ha minden kötél szakad...


Masni és kifésült haj. Ez a vésztervem, ha nem bírná a hajam a táncot.


A "természetes borzos". Egy kis beszárítás és kész is.

Remélem, sikerült inspirálnom titeket :) 

Facebook:  Mail:  Ask.fm:  tumblr: Instagram:

2 megjegyzés:

  1. szia. most találtam a blogodra:))

    tetszik. követlek:)

    www.beautyandfashionmakeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! örülök, hogy tetszik :) sajnos a te blogod nem elérhető...

      Törlés