Antilányos lányoskodás


Van egy lánycsoport, aki a mindennapjaiban nem sminkel, nem szárítgatja a haját, nem öltözik ki. Hívjuk őket "anti"-nak. Nos, mikor arra kerül a sor, hogy jön az ihlet : "KIÖLTÖZÖM!" , akkor kezdődik meg a tragédia. Az ilyen típusú lányok mellett van minimum egy barátnő, aki nagy mestere a sminkelésnek és a nőiességnek. Gondolja az anti "Áhh sima ügy" ... nos, nagyon nem az!! Én is ennek a kategóriának a részese vagyok, és egy rémálom számomra a nőiesség megteremtése. Ha véletlenül sikerül, akkor persze nagyon büszke vagyok magamra (szökőévente félszer). Mivel közeleg a szalagavató, gondolom viszonylag sok lány jár abban a cipőben, hogy lehetetlen küldetés elé állítva nőiesnek kell lennie. Én életem első magassarkújával igyekszem majd nem kitörni a bokámat. Meglepő, hogy a 38-as lábamra a 37-es cipő kell, mert amúgy kijárna a sarkam belőle. Lehet közrejátszik, hogy kínai méretezéssel van felruházva a legkevésbé sem üvegcipellőm.

~Valakinek rámegy így a lábára a magassarkú ?!?!?!??!?!?~

A ruhát illetően kölcsönkértem barátnőmtől egy ruhát, hát, majd meglátjuk, hogy hogy debütálok, mint lány. Rettegek tőle, hogy elesek, vagy hülyén megyek, vagy egyszerűen csak hülyén állnak rajtam ezek a dolgok. Mondjuk kíváncsi leszek mások reakciójára. Ki nem várja el, hogy megdicsérjék ? Szóval, kíváncsian várom mit hoz az este! 


Az estéhez hozzátartozik, hogy énekkaros vagyok. És mi az egyencumónk?! Hát egy halál sima póló, amin van egy vörös madár.. nagyon nem elegáns, szögezzük le. Rémes lesz, hogy körülöttünk mindenki ki lesz öltözve, mi pedig sötét alsó-felső kombóval letudjuk. Legalább csak addig, míg lemegy az éneklés, aztán megpróbálok visszavedleni a majdnem-elegáns énembe.

Nálatok hogy zajlanak a szalagavatók? Válaszokat lent, kommentben várom. A nőies dolgokkal Rékát lehet zaklatni!

6 megjegyzés:

  1. Senkinek nem állnak rémesen a lányos dolgok, csak beképzelitek hogy igen, és füleket-farkakat behúzva csetletek és botlotok mert azt hiszitek hogy nevetségesen néztek ki. Nem attól néztek ki furán ami rajtatok van, hanem attól, hogy nem tudtok mit kezdeni a helyzettel. Állakat föl, törzs kihúz és mosolyog. Otthon meg tessék gyakorolni a magassarkúban, papucs helyett remekül funkcionál. Pár év múlva már csak nevettek ezeken a dolgokon, de valahol el kell kezdeni :)

    VálaszTörlés
  2. Egyet kell értenem Pannával. A lazaság és a nőiesség közt az elegancia útja ragyog arany színben, csakhogy egy kicsit Horatius legyek ;)
    jó leszel! Btw én is kb egy éve kezdtem el foglalkozni magammal, előtte én is így gondolkodtam, és mennyire nem volt igazam! :) mondjuk a magassarkúkat nem bírom :P

    VálaszTörlés
  3. Szintúgy! Sokáig én is inkább lazulós, no magassarkú (180 centivel hova, pedig aztááán), de ha magabiztos vagy, kihúzod magad, akkor már jobban nézel ki! A lényeg, hogy ne meséld be magadnak, hogy béna vagy, mert nem! Minden tanulható: magassarkúban járás, sminkelés stb :)

    VálaszTörlés
  4. Én alapvetően nem vagyok "magassarkús", mert 1, nem tudok benne emberien menni 2, olyan messze lakom mindentől, hogy mire lebattyogok a 10 percre levő buszmegállóig már elmegy a kedvem tőle és levenném. :D A szalagavatóra hálistennek én anno találtam egy tökéletes fehér cipellőt (a tánchoz, amúgy meg balerinában voltam kiküszöbölve az orra esek mikor kitűzik a szalagot dolgot). Alapvetően mondjuk szeretek csinosan öltözni, de nálam gyakori a nincs kedvem sminkelni mert minek, meg elég ha összekötöm a hajam dolog így mikor valamelyikhez kedvem van, vagy mindkettőhöz esetleg mindenki ledöbben, hogy hú ja hogy te jól is tudsz kinézni. Szerintem egy ponton jóleső dolog, másrészt lehúz, hogy akkor a hétköznapokon meg nem nézek ki jól vagy mi? :D Véleményem szerint amúgy jól teszed, mert ha ilyen vagy látják hogy milyen is vagy valójában, nem egy mű valami van eléjük téve (aztán ha nem öltözöl ki stb.. akkor meg se ismernek), meg ha találkozol álmaid férfiával vagy csak ottalszol valakinél akkor is maximum a hajad miatt kell aggódni hogy menthetetlenül elfeküdted, de senki nem fog megriadni hogy egy, az esti külső után vadidegen fekszik mellette vagy vele egy szobában. :) Röviden: támogatom ezt az antilányoskodást! :D

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm !! A tippek királyok, és tudom, hogy gyakorlásra szorulok :$ . A sminkelés a halálom.. főleg, hogy a szempilla spirál eltávolítása olykor több napot vesz igénybe..>:') Amúgy szeretek magam lenni, és azt hiszem ez így van helyén. Kinek a pap kinek a papné tartja a mondás.Szerencsémre a Barátom azt szereti aki én vagyok, és néha elcsodálkozik, hogy " Jéé a testiségeken kívül te tényleg egy csaj vagy :O". Összegzésül a gyakorlás nem marad el, én sem változom meg és a hajam miatt szinte sosem aggódom, mert a hullámaim minidig bután állnak ;) !

    VálaszTörlés