Ez vagy az? - beauty tag


Smink

Pirosító vagy bronzosító?

Pirosító. Bár a mindennapokban általában nem sminkelek, ha van rajtam alapozó, elengedhetetlen kellékem a pirosító. Bronzosítót még nem próbáltam. Láttam vele néhány elég rosszul sikerült sminket, talán ez tántorított el.

Rúzs vagy szájfény?

Egyiket sem használok. Mondjuk van vagy háromféle szájfényem, de általában lenyalom az ajkaimról mielőtt kiérnék emberek közé. Miért? Az ízüket imádom, a ragacsos állagukat utálom. Állandóan az orrom alatt csábít nyalogatásra és nem szeretem, ha beleragad a hajamba. Praktikus :D

Tus vagy szempillaspirál?

Szempillaspirál. A tusokkal eddig csak rossz tapasztalatom volt: vagy irritálták a szemem, vagy kezelhetetlenek voltak, vagy bepenészedtek 1-2 hét után (what?!). Szempillaspirált nem nagyon szoktam használni, mivel természetesen hosszú és kunkori pilláim vannak (sokan kérdezik is, nincs-e rajtam éjjel-nappal spirál?.. szempilláim töve szőke).

Alapozó vagy korrektor?

Korrektor! Az alapozóellenességem már részben kifejtettem itt. Korrektorra meg a "nehéz napokon" szükségem van...
Natúr vagy színes szemhéjpúderek?

Színes. Mármint nem nude-ok.

Préselt vagy por állag?

Préselt. Könnyebb, gyorsabb vele dolgozni.

Ecset vagy szivacs?

Kéz. Egyelőre :) Az ecseteket preferálnám, de elég khm magas árkategóriások. Ha veszek, legalább jót vegyek. A szivacsokkal nincs jó tapasztalatom, nem tudok velük hatékonyan dolgozni :(

minden vágyam egy piCture pOlish lakk beszerzése :)

Köröm

Rövid vagy hosszú?

Hosszú. Nem tudok meglenni rövid körmökkel. Többek közt a kaparászási mániám lehet ennek oka... Hál' Istennek erős körmeim vannak, így meg tudom növeszteni őket töredezés és visszahajlás nélkül :)

Műköröm vagy természetes?

Természetes. Maximum géllakk, de nekem már az is sok.

Élénk vagy sötét színek?

Élénk, de leginkább pasztell.


Testápolás

Parfüm vagy testpermet?

Mindkettő. Általában hasonló illatú testpermetet veszek, mint a parfümöm. Reggel parfümmel indítok csuklóra, fültőhöz, aztán ha egy kis plusz illatra vágyom napközben, könyökhajlathoz fújuk egy kis testpermetet. Nem vagyok illatfelhőben úszó lány :)

Testápoló krém vagy testvaj?

Egyik sem :D Picit száraza  bőröm, de lusta vagyok kenni és mindig elfelejtem... Amúgy masszázstömb!:)

Tusfürdő vagy szappan?

Szappan. Különösen egy: a Lush Baked Alaska Snowballja /tavaly Snow globe/. Imádom az illatát! Fürdésnél számomra nincs jobb, mint a frissítő, citrusos illatkavalkád! Persze, ha nagyon kiszárad a bőröm, tartok használatában szüneteket :)

Lush vagy más cég fürdős kozmetikumai?

LUSH. Már szemezgettem a magyar hasonló kisvállalkozókkal, de senkinek sincs szinte Pesten üzlete, szállítgatni meg nem szeretek.  


Divat

Farmer vagy nadrág?

Hm. Nagyon szeretem a farmereket, de a mai "farmernek" nevezett elasztikus sz*rokat nem (már bocsánat, de ezen mindig felhúzom magam... miért nem lehet normális áron Farmer farmert denim anyagból kapni!?). Most "nagy" fogyás után a farmerokból is kifogytam (haha, mindkét értelemben), és most hogy belegondolok, inkább szövetnadrágokat vettem helyettük. A farmerállományom sürgősen pótolni kell!

Hosszú vagy rövid ujj?

Inkább rövid ujj. Kevés hosszúujjúm van, általában garbók.

Ruha vagy szoknya?

Mindkettő. Talán inkább a ruha. Szoknyához macerás válogatni, mit vegyek fel.

Csíkos vagy kockás?

Pöttyös :D

Sál vagy sapka/kalap?

Sál. Nem szeretem a fejfedőket, nem állnak jól. Sálakból bármikor be tudnék vásárolni :)

Nyaklánc vagy karkötő?

Egyiket sem hordok. Miért is töltöm ki ezt a taget?:D Inkább nyaklánc, a karkötők zavarnak.

Magassarkú vagy lapos talpú?

Félmagas, ami nálatok szerintem a laposnak felelne meg. Bokámmal valamilyen gond van ("ismeretlen eredetű") ezért nagyon sokszor megy ki és ugrik vissza... Magassarkúról nem is álmodom.

Western csizma vagy lovagló csizma?

Lovagló! Szívem egyetlen örök vágya...


Haj

Göndör vagy egyenes?

Göndör. Nem nekem, de másoknak. Nem tudom milyen lennék göndören :D

Konty vagy copf?

Copf. Rövid a hajam a kontyhoz.

Hullámcsat vagy sima csat?

Hullám. Napi kellék.

Hajlakk vagy zselé?

Lakk, mert a zselével nem tudok mit kezdeni :D Bár előbbit sem szeretem a hajamon, de a szalagavatón jó barátom volt.

Hosszú vagy rövid?

Hosszú. Három éve növesztem a hajam... vállig jutottam.

Világos vagy sötét?

Világos. Vörös. Hogy ez se maradjon ki :D


Random

Eső vagy napsütés?

Langyos idő. Ez a lényeg.

Tél vagy nyár?

Tél. Kifejtve itt. :)

Ősz vagy tavasz?

Mindkettő :)

Csoki vagy vanília?

Csoki minden mennyiségben! :)

Facebook:  Mail:  Ask.fm:  tumblr: Instagram:

0 megjegyzés: