Music Monday #14

21:35 , , , 0 Hozzászólások

A fáradtságos nap után, mikor alig van az emberben lélek, szereti lezsibbasztani az agyát egy kis játékkal. A jó kis hétfői programozás után, gondoltam van elég időm, letolok egy arénát ha hazaértem.


Kezdetnek, az a bizonyos "Megjöttem és megverek mindenkit" típusú zene nyitja a játékot,


Mikor érzem, hogy nagyon ott vagyok, és megyek rankeden felfelé, és a questek telesítése is halad



Nem mintha megaláztak volna rémesen, neeeeeeem... Nem elég, hogy kapom a max bm-et, nem pakoljuk ki az összes OP lapunkat... hogyne..!


Vissza gondolni a hazaútra, mikor le lettem 'Tsun'ozva és 'Deré'zve is ...persze az éneklés nem maradt el



És a végső feladás, mikor már nem először kapok ki.. és úgy vagyok vele majd holnap megcsinálom 



Ti mit hallgatok játék közben, vagy beéritek a játék zenéjével, esetleg némában játszotok?
Kommenteket lent, Rékát zaklatni askon (meg minden máshol)!!


Facebook:  Mail:  Ask.fm:  tumblr: Instagram:

0 megjegyzés: