Vasárnap esti gyerekség !

Azt hiszem, gyereknek születtem. Ahogy telnek a napok és az éjjelek egyre tisztábban látom, mintha a tudatommal együtt az ég is kitisztulna: nem nőhetek fel! A mesék világában élek, lehet azért, mert félek az igazi élettől, vagy azért, mert szeretem a gyerekes dolgokat, szeretek kupit csinálni, aztán hagyni hogy anyu összerakja helyettem (ami ritkán fordul elő). Úgy érzem, nem lenne helyem a felnőttek világában. Mások annyira törekszenek "felnőttnek lenni", mikor gyereknek lenni a legjobb! Azt hiszem, én vagyok az alternatív Pán Péter !!

Jelenleg is csak abból áll a világ, hogy mindenki kihasznál mindenkit. Én naiv gyerekként szeretnék bízni mindenkiben! Szeretnék minden napot egy régi mesével kezdeni, és végigénekelni azokat! Szeretném elhinni, hogy vannak unikornisok, meg a sok csodás lény, még a gonoszak is, hogy egy kis félelem után, boldog legyen a nyugalom. Kár, hogy csak álmomban járok olyan helyeken, ahova valódi ember nem teheti a  lábát! Az én kis világom szent és sérthetetlen! Szép lassan úsznak ki az évek a kezem közül, egyre több minden történik, és néha attól félek, hogy egy reggel felkelek és többé már nem leszek gyerek !

hogy Reeka is beleszóljon, 11th :)
Nektek mi a kedvenc gyerekkori emléketek ?
Kommentben lent! Vagy Rékát zaklatni askon, és egyéb nyalánkságok. Joccakát ! :)

Facebook:  Mail:  Ask.fm:  tumblr: Instagram:

0 megjegyzés: