Blogmas - Winter Tag


Nem tudom, észrevettétek-e már, de nagyon szeretem és támogatom a bloggerösszefogásokat. Tagja vagyok a VKP-nak és az Író-Olvasó kampánynak. Oldalsávomban szétreklámozok minden magyar (nem történetet) írónak szóló lehetőséget, amit csak találok.
Most felkértek, hogy legyek benne egy karácsonyi kezdeményezésben, a Blog-masben. Egy csapat fiatal blogger(ina) fogja az elkövetkezendő hetekben megosztani hát veletek ünnepi gondolatait, élményeit, tanácsait, ötleteit. Fogadjátok szeretettel :)
-ilyenkor épp a fodrásznál fogok ülni és épp kontyoltatok szalagavatóra, ezért beidőzítettem a posztot :)

1. Mivel ápolod ilyenkor a kezedet?

Nem vagyok a kézápolásomról híres sajnos. Egész évben talán a kezem az, amivel legkevesebbet törődöm. Ilyenkor, a nagy hidegekben sem szoktam különösebb figyelmet fordítani rá, de az essence kézkrémeit imádom :)

2. Forró csoki vagy forralt bor?

Ismertek? Ismertek. Kakaó. A bort nem szeretem. A forrócsoki túlzottan édes és tömény verzióit sem. A kakaó mindig jó. 

3. Mutasd meg egy télies sminked!

Nem szoktam sminkelni magam. Télen amit legtöbbször (értsd: havonta egyszer) az arcomra kenek, az hidratáló arckrém vagy ajakápoló. Idei kiszemeltem a The Body Shop Candy Apple kollekciójából a kis ajakzsír :)

4. Inkább otthon vagy, és teázol egy jó könyvvel és takaróval, vagy szánkózol/hóembert építesz?

Előbbi. Ilyenkor szeretem igazán a forró fahéjas teákat, az illatgyertyákat, forró fürdőket és a pehelypaplanom. Sajnos hamar sötétedik, ezért nem szoktam olvasni (najó, de.), viszont ilyenkor jön elő általában a kézimunka-mániám :) Hímzés, varrás, kreatívkodás, kötés... Szóval a kuckózós estéket kedvelem inkább.

5. Kedvenc dolgod a télben?

Hó. Születésnapom. Karácsonyi zabálás. Hangulat. Szünet. Fehérség és meghittség mindenütt. Nincs egyszerűen egy dolog :)

6. Mi az a dolog, ami mindig nálad van télen?

Kabát és sál. Őszintén..? Nem tudom. Nem hordok magamnál ilyenkor jellemzően semmit. Talán... Tavaly télen nagyon nyerő volt nálam az essence epres-habos szájfénye, az volt mindig a zsebemben. Nem azért, mert folyton használtam volna, csak azért, mert mindig bennmaradt a kabátzsebemben :)

7. Kedvenc karácsonyi film?

Doctor Who 6x00 Christmas Carol. Ja, hogy ez nem film? De, az. 

8. Szeretsz síelni/korcsolyázni?

Síelni nem tudok, soha nem voltam még síléc közelében sem. Korcsolyám van, de tavaly kezdtem a tanulást. Mit mondjak? Bokagondokkal nem a legmegfelelőbb sport nekem, de élvezni élvezem, szeretni szeretem :)

9. Hogyan tudtad meg, hogy nem létezik a Télapó/Jézuska?

Nem tudtam meg. Csak belecsöppentem egy világba, ahol már anyukám átadta nekem az ajándékot, és nem a fa alá tette.

10. Kedvenc téli illat?

Narancsos illóolajok, fahéjas gyertya, karácsonyi sütiillat, fenyő.

11. Kedvenc karácsonyi zene?

Santa Claus is coming to town (oké, amcsikarácsony megtette a hatását), Let it snow (nem karácsonyi, de téli), Jingle bells (még évközben is sokszor énekelem :)).



Nézzetek be a többiekhez is! :) :


Facebook:  Mail:  Ask.fm:  tumblr: Instagram:

0 megjegyzés: