Szalagavató #4 - Ruha

Miért hagyom a végére a legfontosabbat? Mert a legnehezebb vele foglalkozni. Minden lánynak van egy álomruhája, amiben igazi hercegnő lehet... és aztán ott a rideg, kölcsönzős valóság. Én is valahogy így voltam ezzel. Nézegettem a szebbnél szebb ruhákat (árak nélkül), aztán ami részben egybevágott fejemben dédelgetett képecskémmel vagy megfizethetetlen volt, vagy vidékről kellett volna felhozni.
Eszerint két részre osztom a bejegyzést: első felében az "ideális" ruhákat vonultatom fel, másodikban az elérhető darabokat.


Ahogy már az előző posztokban megszokhattátok, a letisztultságot és egyszerűséget részesítem előnyben... mindenben, így a ruhákban is. Egyetlen kikötésem volt, mikor elkezdtünk keresgélni: NE legyen tüll az alja. Ezzel kizártam az elérhető ruhák 98%-át. Nem szerettem volna habcsók lenni, inkább a komolyság volt a célom. Persze, a csipke örök és bármikor jöhet.





igenszalon.hu

Másik feltételem, aminek nagyon örültem volna, ha teljesül, hogy legyen pántja/válla/ujja. Lehetetlen akarok, mi? Jellemzően a nagy méretekre tesznek vastagabb pántot. Természetesen lehet kérni bármelyik ruhára, de... az nem ugyanaz.

igenszalon.hu
avea.hu
Fontos! Figyelni kell az esküvői ruha- keringőruha határra! Ha fantáziámat szabadon engedtem volna, a fenti képek most 20-30 társsal ékeskednének.
Alábbiakban pedig a kölcsönzőkben (viszonylag) elérhető áron foglalható ruhák következnek. (szintén csak a "legsimábbak")

NIKOLETT
Boglárka szalon ("Nikolett")
MARA
"Mara"
BORI
"Bori"
Royal Szalon ("Ronald-Joyce Betsy")
Royal Szalon (nem hiszem, hogy kölcsönözhető :/)
Remélem, nem úszom el, és megjönnek a képek mihamarabb, hogy tudjak személyes élményekről is írni :)

0 megjegyzés: