Music Monday - Special

20:37 , , 2 Hozzászólások

Miért különleges ez a hétfő? 
- Mert búcsúzom. A Prezitől, a programozástól (jó, ettől csak egy időre), a Lányoktól és a Pizzától.
- Mert folytatódik canossa-járásom, szenvedéstörténetem. Továbbjutottam két OKTV-n. Akartam? Nem tudom. Van esélyem? Talán... Csinálni kell, és ez Tőletek veszi el az időt. Tudom, mindenki türelmetlen, én is nagy elvárásokat támasztok magammal szemben, de... Remélem megértitek, hogy a jövőm és a Táááávoli jövőm most egyetlen hajszállal többet ér és jobban számít, mint Ti, kedves Olvasók, hű Követők és a Blog.

Mit ígér mindez? Mit jelent a PPP számára?

- Heti legalább két bejegyzést, és igyekszem ezekben minőséget nyújtani. Természetesen amint van szabadidőm, írok.
- A szalagavató-tudósításomról nem feledkeztem el, csak nem jöttek még meg a képek... *Coming soon*
- Nemsokára olvashattok egy velem készült interjút (oké, még elméleti stádiumban van) Natushka - A cup of my life című blogján :) A Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége (lásd oldalsávom) játékának keretein belül én is meg fogok interjúvolni valakit, szóval lehet feliratkozni! :)
- Programokat, random agymenéseket. Vége a programozásnak, szabadon engedhetem pár percig a fantáziám... Szóval pár röppenet programot is közzéteszek majd :)
- VKP! VKP! VKP! Nem áll meg az élet!
- Kérdőívek tömkelege. Az OKTV-hez kellő kutatásomban segíthettek nekem :)
- Még több Tori! Remélem legalábbis. :P

...Addig is, sokat jelentő zene:









Lehet találgatni, miért Quimby, miért ezek a dalok, miért itt, miért most?

2 megjegyzés:

  1. alig várom már! Most már van eletricity, de nem merném most rábízni magamat, de megkereslek! ;) (ezt veheted fenyegetésnek is) :D

    VálaszTörlés