Hangos Hétfő #23

9:00 , , , 0 Hozzászólások

Kisebb-nagyobb változások és update-ek történtek a közelmúltban a blogon, főként a Bakancslista 2015 menüpontban és a lap alján, ahol már látható a rövid bemutatkozás, leírás. No meg, ahogy a cím is jelzi, a Music Mondayt átneveztem Hangos Hétfőre (és igyekszem a Series Sundaynek is valamilyen magyar alliteráló nevet kiokoskodni, ha van ötletetek, szóljatok!:)). Eredetileg ezt a nevet szántam a napnak, de az írótársak lebeszéltek. Nektek hogy tetszik?

Lényeg a lényeg: a tartalom változatlan marad, annyi változtatással, hogy szeretnék több időt szentelni a zenés bejegyzéseknek a továbbiakban. Nem csak úgy összedobálni mindenfélét, ami eszembe jut. Persze, minden az időtől függ, de remélem, hétvégenként lesz ennyi szabadságom és ihletem :)
Jelenleg még dolgozom a következő nagyobb lélegzetvételű "projekten", ami kicsit összetettebb lesz, ezért időigényes is. A közeljövőben, reményeim szerint holnap láthatjátok majd. Addig is egy kis zene :)

forrás

Mivel élem túl a hétfőt?


Tom Hanks a köbön! Imádom a színészt és a szám sem rossz, így a klip összhatásban igazán derítő :)


Reggeli készülődéshez szoktam hallgatni a Walk the moon új lemezét. Erre a számra valahogy mindig ugrálni és táncolni támad kedvem... értitek ezt?:D


Nagyon bírom a lány stílusát, temperamentumát és zenéjét egyaránt!


Miranda, egyik kedvenc country énekesnőm új klipet adott ki a napokban: rögtön rákattantam!


A dal, amit legtöbben az ice tea-reklám idegesítő egysorosaként ismerhettek valójában az Oh Honey egyik száma. Előbb ismertem, minthogy a tévébe került volna betétdalként, ezért még most is dúdolgatom, mert olyan jó tavasz-nyári pörgős hangulata van. A tavalyi évem egyik meghatározó száma volt, szinte minden reggelem ezzel indult :)



Az Imagine Dragons On the top of the Worldje is a kedvenceim közt szerepel, mert tényleg olyan "uplifting", derítő. 


Még mindig rabja vagyok az 1989-nek és Schneiderék feldolgozásainak :)

Ti mit hallgattatok ezen a reggelen? Vannak olyan dalok, amelyeket kifejezetten a hétfő reggelek megszépítéséhez hallgattok?:)

Bármilyen kérésetek vagy kérdésetek lenne hozzánk, az alábbi linkeken elértek bennünket:

        

0 megjegyzés: