{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kedvenc édesség

Amikor a VKP egy éves lett, Szilvi készített nekünk, tagoknak egy kérdőívet, amiben többek közt arról érdeklődött, hogy lenne-e témaötletünk. Réka felbuzdulva természetesen beírt vagy négy-öt címet, de álmaiban sem gondolta volna, hogy ilyen hamar sorra kerül az egyik. Igen, mindenki szidhat engem, mert épp nutellakanalazás közben ez jutott eszembe.

A téma örömére megbontottam egy narancsot, hogy mégse essen le a vércukrom a sóvárgás közben... kiderült, hogy grapefruit.

De mégis mit keres gyümölcs az édességekről szóló bejegyzésben? Mert egyik kedvenc cukorforrásaim. Ezen belül is kedvencek kedvencei a pomelo és a dinnyék. Előbbit egész télen át majszolom, utóbbiból szinte mindegy, milyen, egész nyaramat ezeket szürcsölve töltöm. Mondhatnátok, milyen egészségesen élek, ennyi lesz a bejegyzés? Nem, ó, nem.

Kifejezetten egy kedvenc édességem nincs, mindig alkalomtól függően vagyok oda valamiért.

Tanulós délutánokra: puding! és étcsoki

/SPN-fanok ne értsetek félre :D/ forrás
forrás
Gyorsan kész, cukorbomba és lágy és szétolvad a nyelved alatt és és és... igen.
Az étcsokoládé pedig a legkevésbé hizlaló fajtája nemének. Nagy százaléka felszívódik, segíti az agyi aktivitást és állítólag a memóriát is javítja. Nem tudom, mindebből mi igaz, én szeretem.


Túrákhoz és kirándulásokhoz: szőlőcukor

forrás
Legjobb kimerültségre. Gyorsan felszívódik, erőt ad és felfrissít. 

Tömegközlekedésre: tic-tac és rágó

forrás
Nina az egyik posztom alatt jelezte, hogy ebben a VKP-fordulóban lesz nála egy SnK-s kép, ezért mikor ezt meg láttam, nem hagyhattam ki... Szóval tictac. Miért kell nekem a közlekedéshez ilyen? Mert amikor a heringpartiban az ember nem kap levegőt, és azt hiszi, ott ájul el oxigénhiányban, melegben, negatív vércukorértékkel (tudom, hogy nincs ilyen :D) csak bekap egyet és máris kibírja még pár percig. Életmentő. Tényleg.

Születésnapra: krátersüti/torta


Jól bevált recept, ízlés szerint, itthoni gyártmány :)

Natizni: fánkok


Vannak olyan dolgok, amik szorosan egy emberhez kötnek. Ilyen a fánkozás is. Nati után még sok emberrel voltam itt, de mégis első asszociációm az édességről ő. The Donut Library

Utazáshoz és filmnézéshez: cookie!


A Sparos cookie a legjobb a földön *fangirling*

Önjutalmazásként: muffin!

forrás
forrás
Igen, ez is megesik. Ötös matekdoga? Menjünk a büfébe dupla csokis muffinozn i! (Egyszer egy félévben... :D)

Testedzés előtt/után: zöld bögresüti


Egyszerű, gyors és kevés kalória. Mi kell hozzá? Egy tojás, zabliszt és gyümölcs. Eltelít és még finom is, lehet vele bűnözni :) Ez speciel vörösáfonyás változat. Recept és elkészítés

Persze az édességek közé nem csak az ehető, de az iható dolgok is tartoznak.

Téli estékre: forrócsoki vagy hideg kakaó



Már többször kifejtettem, hogy a kakaót csak hidegen iszom. Röviden: a meleg kakaót sok helyen forrócsokinak adják el, pedig nem az! Így felperzseli a nyelvet és utána nem érzed az ízét. A forrócsokit pedig a krémes, de nem ragadós állapotában szeretem. Lehet mondani, kakaósznob vagyok :D

Nektek is hangulatfüggő, mi a kedvenc édességetek, vagy ti rá tudtok mutatni csak egyre? Mi a kedvenc nyalánkságotok?:)





        

2 megjegyzés:

  1. Imádom a csokis muffint, de most már nem eszem olyan sűrűn, vigyázni kell vele - alattomos kis jószág és eteti magát :P Az étcsokit is imádom meg a pudingot is ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, mostanában felkúsztak rám a kilók - fogom a muffinra meg a dolgozatokra :D

      Törlés