Halk Hétfő #30

14:47 , , 0 Hozzászólások

*Reeka lassan visszatér az életbe*
Nem egészen így képzeltem az első bejegyzést a szünet után, de végül is hétfő van, nyár, meleg és egy kis update sosem árt zenefronton :) Nagyon elszoktam már az írástól, tételgépelés közben beragadt az "í"-gombom, szóval még vissza kell kicsit rázódnom, de addig is fogadjátok szeretettel a zeneajánlóm.


Miért halk a hétfő? Mert a munka és a vizsgák után ebben a melegben az embernek nincs semmi máshoz kedve, minthogy igyon valami hideget, elnyúljon és egy kicsit kieressze a fáradtgőzt. Ehhez pedig nem hangos, dübörgő basszusok szükségeltetnek, hanem lágy, simogató dallamok. A következő számokat tehát ennek jegyében válogattam, szerepelnek köztük aktuális kedvenceim és régebbi slágerek is, fogadjátok szeretettel! :)


Hallottátok már, hogy az Imagine Dragons jön Magyarországra? Én képzeletben már be is szereztem a jegyeket, gyakorlatilag még erősen mérlegelem. A Smoke and Mirrors album idén nagy meglepetés volt számomra, bár magam sem értem, miért. Egy az egyben olyat vártam, mint a Night Visions, aztán a legkisebb eltéréstől is megrázkódtam. Majd letöltöttem egyben az albumot és rájöttem, hogy csak én voltam túl konzervatív... Ugyanolyan élvezetes és dallamos ez a lemez is, mint az előbbi :)

... inkább bezárom a lepénylesőm :)













Már biztos ezerszer linkeltem, de nem tudom megunni az Of Monsters and Men dalait. Kicsit régebbi szám, de engem instant megnyugtat.


Biztosak lehettek benne, hogy elfogult vagyok :D Kijött Adam Lambert új albuma, a The original high! Tessék hallgatni!


Nem is tagadom, új kedvenc zenekart avatok: az Of Monsters and Ment. Nagyon megváltozott a zenei ízlésem - no, ne gondoljátok, hogy csak ilyen alternatív zenét hallagatok már, a a pop-rock-punknak is megvan a helye a szívemben és a hallójárataimban-, amin még én magam is meglepődtem.

PS: Ne feledjétek a holnapi (majdnem) egész napos Town of Salemezést, azaz gyilkosozást az interneten! facebook eseményre itt tudtok jelentkezni.
Valamint... az elmaradt bejegyzéseket szépen lassan pótolni fogom. Ha esetleg felnéztek a blogra és valami olyasmit ír ki a böngésző, hogy a blog nem található/védett/jelenleg nem elérhető, akkor ne ijedjetek meg :)

Ti mit hallgattok, ha szeretnétek egy kicsit lazítani, lenyugodni?:)

kép forrása: 1

0 megjegyzés: